Na novom izdanju Tjedna mode u danskoj prijestolnici jedna je revija uspjela posebno dojmiti ljubitelje mode i postati viralni hit na društvenim mrežama
Nakon Pariza, modni svijet preselio se u Kopenhagen gdje se do 3. veljače odvijalo novo izdanje Tjedna mode. Već etablirani, ali i neki novi brendovi sa skandinavske scene, predstavili su novitete za sezonu jesen/zima 2023. godine.
Ganni, Cecilie Bahnsen, Rotate, Baum und Pferdgarten brendovi su čije su se revije pratile s velikim zanimanjem, no samo je brendu (di)vision pošlo za rukom stvoriti najveću buku na društvenim mrežama.
Pod nazivom ‘Dressed for disaster’ ili ‘odjeveni za katastrofu’, brend (di) vision osmislio je reviju u kojoj su modeli u ulozi gostiju bili okupljeni oko okruglih stolova prekrivenih prljavim stolnjacima, umrljanim vinom i zatrpani ostacima hrane, kao na kraju večere.
Ovom revijom brend (di)vision predstavio je kolekciju u potpunosti inspiriranom Y2K estetikom, a look predstavljen na samom kraju revije privukao je najveću pozornost.
Manekenka odjevena u komplet koji se sastoji od topa i suknje obojenih crnim vinom, na kraju revije ustala je od stola i napustila prostoriju ponijevši stolnjak i sav sadržaj s njega sa sobom. Stolnjak je zapravo bio zašiven izravno na suknju poput šlepa, a ovaj dramatični modni trenutak nije zaobišao reakcije na društvenim mrežama.
NOSIVI I NEODoLJIVI