Kada je riječ o torbicama, popularni modeli koji u modnim krugovima posljednjih sezona ostvaruju najveću popularnost najčešće su djelo novog vala dizajnera
Torbice srednjeg cjenovnog ranga postale su zlatna formula u modnoj industriji. Na sceni se pojavilo mnoštvo novih, uzbudljivih brendova torbica koji su na dobrom putu da postignu uspjeh jednak već afirmiranim brendovima poput Mansura Gavriela, Wandlera i Simona Millera.
Osnovan 2014. godine, njujorški brend Trademark novi je omiljen brend zaljubljenica u modu koji svjetsku prepoznatljivost najviše može zahvaliti velikom utjecaju društvene mreže Instagram.
Navedeni brend torbica koji stvara minimalističke, klasične modne dodatke pročišćenih linija osnovale su pokćerke dizajnerice Tory Burch, Pookie i Louisa, a njihove torbice, osim navedenim karakteristikama, ističu se neobičnim detaljima poput efektnih kopči i podstavi od tkanine uzorka gingham.
Osim na službenoj stranici brenda, hit torbice s potpisom brenda Tardemark danas se mogu pronaći u poznatim modnim trgovinama poput Net-a-Portera i Brownsa, a najveći modni buzz sestrinski dvojac okupljen oko brenda Trademark ostvario je modelima torbi bucket načinjenih od kože krokodilskog efekta u boji kadulje i smeđe ili međusobno povezanih kožnih trakica koje čine efekt košare.
Zahvaljujući najutjecajnijim zvijezdama ulične mode koje se na Instagramu naveliko hvale modelima torbi s potpisom Trademark čija se cijena kreće od 2500 do 5 tisuća kuna, ovom njujorškom brendu modni eksperti predviđaju titulu 'kultnog brenda torbi' u novoj 2019. godini.