isplativa investicija

Ovaj brend torbica uskoro bi mogao zaraditi kultni status

03.01.2019 u 12:02

Bionic
Reading

Kada je riječ o torbicama, popularni modeli koji u modnim krugovima posljednjih sezona ostvaruju najveću popularnost najčešće su djelo novog vala dizajnera

Torbice srednjeg cjenovnog ranga postale su zlatna formula u modnoj industriji. Na sceni se pojavilo mnoštvo novih, uzbudljivih brendova torbica koji su na dobrom putu da postignu uspjeh jednak već afirmiranim brendovima poput Mansura Gavriela, Wandlera i Simona Millera.

Osnovan 2014. godine, njujorški brend Trademark novi je omiljen brend zaljubljenica u modu koji svjetsku prepoznatljivost najviše može zahvaliti velikom utjecaju društvene mreže Instagram.

Navedeni brend torbica koji stvara minimalističke, klasične modne dodatke pročišćenih linija osnovale su pokćerke dizajnerice Tory Burch, Pookie i Louisa, a njihove torbice, osim navedenim karakteristikama, ističu se neobičnim detaljima poput efektnih kopči i podstavi od tkanine uzorka gingham.

Trademark torba
  • Trademark torba
  • Trademark torba
  • Trademark torba
  • Trademark torba
  • Trademark torba
    +5
Trademark torbe Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Osim na službenoj stranici brenda, hit torbice s potpisom brenda Tardemark danas se mogu pronaći u poznatim modnim trgovinama poput Net-a-Portera i Brownsa, a najveći modni buzz sestrinski dvojac okupljen oko brenda Trademark ostvario je modelima torbi bucket načinjenih od kože krokodilskog efekta u boji kadulje i smeđe ili međusobno povezanih kožnih trakica koje čine efekt košare.

Zahvaljujući najutjecajnijim zvijezdama ulične mode koje se na Instagramu naveliko hvale modelima torbi s potpisom Trademark čija se cijena kreće od 2500 do 5 tisuća kuna, ovom njujorškom brendu modni eksperti predviđaju titulu 'kultnog brenda torbi' u novoj 2019. godini.