Modna tražilica Lyst objavila je popis najpopularnijih brendova i proizvoda u posljednja tri mjeseca, a jedna od najstarijih luksuznih kuća iz Španjolske ima razloga za sreću
Svakog tromjesečja tražilica Lyst analizira ponašanje svojih korisnika s ciljem kreiranja ‘The Lyst Indexa’, ljestvice najpopularnijih brendova trenutka i proizvoda u posljednja tri mjeseca. U prethodnom kvartalu kao najpoželjniji brend nametnula se talijanska Prada, dok se na prvo mjesto na listi najtraženijih modnih artikala smjestila torba Icare s potpisom brenda Saint Laurenta.
U ovom kvartalu, međutim, ukus modnih konzumenata nešto je drukčiji, na sreću španjolske modne kuće Loewe i njezina kreativnog direktora, dizajnera Jonathana Andersona.
Tijekom proteklih 12 mjeseci Loewe je doživio meteorski uspon, popevši se za 13 mjesta na Lystovoj ljestvici, sve do prvog mjesta. Osim što je trenutno najatraktivniji brend s porastom pretraga od 19 posto, luksuzna kuća potpisuje i najpopularniji proizvod.
Riječ je o skromnom bijelom topu, ukrašenom logom španjolske kuće kakvog je u svijetu slavnih među prvima isfurala beauty mogulica Kylie Jenner.
Nešto dalje, na četvrtom mjestu ove ljestvice nalazi se prepoznatljiva Loewe torba od rafije.
Između odjevnih kombinacija s potpiso brenda Loewe koje je Beyoncé nosila tijekom svoje svjetske turneje, ‘Renaissance’, kolekcije ‘Paula's Ibiza’ i Loewe komada koje nose najveće predvodnice trendove, nije ni čudo što je brend na glasu kao najpopularniji.
Nakon takvog uspjeha u ovom kvartalu, čovjek se pita što nam Jonathan Anderson, umjetnički direktor kuće, sprema za ostatak godine.