![](/media/thumbnail/800x600/165397.jpeg?cropId=0)
Nova ograničena kolekcija GILTIG
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Nova ograničena kolekcija GILTIG
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Glamurozna ulična moda i namještaj susreću se u novoj Ikeinoj kolekciji Giltig, rezultatu suradnje s londonskom dizajnericom muške odjeće Katie Eary. Riječ je o prvoj u nizu suradnji tvrtke Ikea i modnih dizajnera. Kolekcija je bazirana na digitalno tiskanim uzorcima, a sastoji se od tekstila za dom i otkačenog posuđa upadljivih i živahnih motiva
'Kolekcijom Giltig, Ikea je zakoračila na posve nov teritorij. Riječ je o prvoj u nizu Ikeinih kolekcija nastalih u suradnji s modnim dizajnerima koji nam omogućuju istraživanje novih načina razmišljanja. Modni dizajneri stalno iznova promišljaju sebe i svoj rad, a navikli su biti predvodnicima u razvoju boja i oblika. Zato od njih možemo mnogo naučiti o bojama, printovima, uzorcima i oblicima', pojasnio je suradnju Henrik Most, kreativni voditelj u kompaniji Ikea of Sweden, koja se bavi razvojem i dizajnom Ikeina asortimana.
Prilikom stvaranja kolekcije Giltig, Katie Eary i najpoznatiji svjetski lanac namještaja vodili su se mišlju kako samo jedna stvar može promijeniti čitavu prostoriju ako je dovoljno upečatljiva.
'Lijep dom ne znači imati puno stvari koje upadaju u oči, već imati one koje odražavaju vašu osobnost. Ulaskom u nečiji dom zapravo kročite u vlasnikov um', objašnjava Katie svoju motivaciju za suradnju sa švedskim lancem.
Kao dizajnerica muške odjeće, Katie uvijek pomiče granice i istražuje nove načine korištenja jedinstvenih uzoraka i kombinacija boja koje joj omogućuje digitalni tisak. Stoga je i kolekcija Giltig bazirana na digitalnom tisku, a inspirirana je ludom noćnom zabavom koja će tijekom proljetnih dana unijeti djelić živosti u svačiji dom.
Kolekcija je dostupna i u zagrebačkoj Ikei, a sastoji se od tanjura, šalica, zdjela, svjetiljki, presvlaka za jastuke, kuhinjskih krpa, pregača, pamučnih torbi (i još mnogo toga) s dominantnim motivom ribe i žarkih boja.