Neki Porschei su brži i skuplji, a mnogima vjerojatno i ljepši od legendarne 911-ice 2.7 RS, no vjerujemo da bi se većina automobilskih entuzijasta složila s mišljenjem da je upravo 'pačji rep' najpoželjniji Porscheov automobil svih vremena
Upravo stoga su nas s nogu oborili kadrovi koje je ekipa Petroliciousa snimila u posljednjoj epizodi.
Dečki su razgovarali s arhitektom Jonathanom Siegelom koji posjeduje besprijekorno restauriran žuti 911 2.7 RS iz 1973. i zna zašto je za taj automobil istresao nešto manje od pola milijuna američkih dolara.
Porsche je želio napraviti ultimativan cestovni automobil i zato je 2.7 RS učinio lakšom, snažnijom i bučnijom 911-icom od ijedne dotad.
Proizvedeno je svega petsto primjeraka, a koliko dobro ovaj, usudili bismo se reći cjenovno podcijenjeni klasik izgleda danas, najbolje možete vidjeti u nastavku.