STANI PA GLEDAJ

Ovo su trenutačno najmodernije vjenčanice

22.01.2014 u 15:32

  • +9

eNVy room vjenčanice

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Bionic
Reading

Modni dvojac eNVy room predstavio je novu kampanju inspiriranu velikom ljubavlju Milivoja Dežmana i Ljerke pl. Šram te urbanom legendom o duhu prekrasne glumice

Za lokaciju snimanja odabrane su ruševne zidine nekadašnjeg eminentnog lječilišta za tuberkulozu Brestovec na zagrebačkom Sljemenu, čiju je gradnju inicirao upravo Milivoj Dežman kako bi pokušao spasiti život voljenoj Lady Šram. Kako uz sav trud nije uspio, Ljerka je umrla u Brestovcu. Sve glasnija su vjerovanja kako upravo njen duh luta zidinama lječilišta. Kako Dežman nije govorio o Ljerki nakon njene smrti, njihova je ljubav ostala pod velom tajni i na taj način osvijetlila put legendi o tragičnoj, ali velikoj ljubavi.

Kampanja predstavlja niz novih vjenčanih haljina iz maštovite eNVy room radionice. Kolekcija koja slavi ženstvenost i senzualnost izrađena je od visokokvalitetnih materijala poput čipke i svile, ali i laserski rezane umjetne kože. Vjenčanice uglavnom prate liniju tijela ili su raskošno nabrane u struku, a našlo se tu i ponešto vjenčanica dužine ispod koljena, kao i onih od plissea

'Fokus nam nije bio stilistički se vezati za povijesno doba aktera te ljubavne priče. Ideja je bila toj ljubavnoj priči prekrojiti kraj. To smo ostvarili vjenčanicom koja simbolizira početak nečeg lijepog, novog, sigurnog. Fotografije oponiraju jedna drugoj sukobom dana i noći i kontrastom romantične ljubavne priče i mistične legende o duhu Lady Šram', rekli su Vjeko i Nikica, dizajneri iz eNVy rooma, uz naglasak kako su i ovoga puta izradili kolekciju čiji će komadi šivani po mjeri imati prodajne cijene u rangu najmova vjenčanica iz mnogobrojnih salona.

'Uz legendu uvijek vežemo i protok vremena, a vrijeme je ono koje sekvencom određuje i spaja dimenzije prošlosti i sadašnjosti iščekujući budućnost. Nešto poput kronometra fotografije koji zaustavlja jedinstveni trenutak zabilježen u prostoru i vremenu, neodoljivu ljepotu momenta dana i noći, stvarajući sklad dvaju sukobljenih elemenata', objasnio nam je inspiraciju fotograf Šime Eškinja koji već tradicionalno potpisuje eNVy room kampanje.

Zaštitno lice kampanje je ponovno Ana Maria Cajner - međunarodno uspješan model iz agencije Talia models. Šminku potpisuje Sanja Agić, a frizuru Draška Topić, dok je za styling odgovorna Lea Krpan.

Uz prethodnu rezervaciju termina, modeli iz predstavljene kolekcije mogu se pogledati u eNVy room showroomu (Gračec 1, Zagreb), a sve novitete iz kreativne radionice pratite ovdje