Talijanskoj modnoj kući Gucci na čelu s dizajnerom Alessandrom Micheleom već nekoliko sezona uspijeva poći za rukom lansirati modne predmete koji se nedugo zatim okite titulom 'It' komada
Nakon lansiranja niza popularnih modnih dodataka poput torbice Dionysus ili prepoznatljivog GG remena, kojem popularnost ne jenjava od 2015. godine, Gucci se može pohvaliti lansiranjem nove najpoželjnije torbice.
Riječ je o torbici nazvanoj 1955 Horsebit predstavljenoj u sklopu nove cruise kolekcije brenda, a iako se u prodaji nalazi u nekoliko verzija, najpopularnije inačice krasi prepoznatljiv logo brenda na tkanini u kombinaciji s kožom u smeđoj ili crvenoj varijanti.
Spomenute verzije nove 'it' torbice talijanskog brenda Gucci u prodaji se nalaze po cijeni nešto manjoj od 14 tisuća kuna, a netom nakon lansiranja osvojile su naklonost jednih od najutjecajnijih street style zvijezdi današnjice, zbog čega im brojni predviđaju ogromnu popularnost u narednim mjesecima i dobivanje titule ključne dizajnerske torbice godine.