Kako stvari stoje, nakon limuzine, karavana i CC-a, samo je pitanje vremena kada će svijet ugledati i Passat kabriolet, budući da su nam Nijemci upravo pokazali njegovu crossover varijantu Alltrack
Poučeni uspjehom sestrinske kompanije i njihova Audi A6 Allroada, u Wolfsburgu su odlučili iskušati oprobanu formulu na Passatu.
Passat Alltrack je, baš kako mu ime kaže, namijenjen svim podlogama. Doduše, ovo valja uzeti sa zrnom soli. Riječ je ponajprije o 'mekom' offroaderu čiji će vlasnici tek povremeno izbijati izvan uređenih prometnica.
Visina od tla povećana je sa 135 na 165 mm, dok je prilazni kut porastao sa 13,5 na 16 stupnjeva, a odlazni sa 11,9 na 13,6 stupnjeva. Za uvjerljivije kroćenje skliskih podloga brine se integralni pogon 4Motion koji standardno isporučuje 90 posto okretnog momenta prednjim kotačima, no u izvanrednim situacijama, zahvaljujući elektrohidrauličkoj Haldex spojci, može preusmjeriti i do 100 posto okretnog momenta na stražnje kotače.
Tu je i takozvani off-road režim vožnje koji funkcionira do brzine od 30 km/h. Kad sustav osjeti da se vozilo spušta nagibom strmijim od deset stupnjeva priskače u pomoć kako bi osigurao adekvatne performanse kočnica, kao i reakcije ABS-a i elektronski kontroliranog diferencijala s ograničenim proklizavanjem.
Automobil će službeno biti predstavljen na nadolazećem autosalonu u Tokiju, a kada krene u prodaju početkom iduće godine nudit će se sa dvolitrenim turbopunjenim benzincima od 160 i 210 KS, kao i sa dva turbopunjena dizelaša od 140 i 170 KS. Snažniji benzinac i dizelaš standardno će dolaziti sa sedmerobrzinskim DSG-om i 4Motionom, dok će slabije izvedbe serijski koristiti ručni mjenjač i prednji pogon.