Ostvariti uspješnu komunikaciju s potrošačima, san je svakog tržišnog brenda, a na tragu da to ostvari je Police, koji je ponudio novu, originalnu online inačicu – portal Police - Be younique
Sugestivni vizualni utjecaj, specijalni efekti, news, backstage i interaktivni dijalog s potrošačem, osvježenje su na portalu police-beyounique.com, koje je brend Police ljubiteljima mode učinio zanimljivijim. Sadržaj je obnovljen u cilju da se postupno stvori portal koji je moguće modelirati stalnim ažuriranjem prostora lifestyle porukama brenda, inicijativama i različitim temama kako bi se dostigla uzajamna komunikacija s potrošačima.
Portal u zoni Store Locatora omogućava da se u rekordnom vremenu odredi koja je najbliža trgovina u svakom mjestu, regiji i gradu na cijelom svijetu. Postoji i link preko kojeg se može doći do kolekcija i otkriti, u bilo kojem trenutku, nove proizvode, ali i razne informacije koje se odnose na natječaje za novo lice u okviru međunarodne kampanje Police -Be YOUnique 2010, što omogućava bolju upućenost u backstageu shootinga i podrobnije upoznavanje s pobjednikom zahvaljujući dijelu posvećenom samo njemu.
Od 19. siječnja traje i fotografski natječaj na međunarodnoj razini u kojoj će kupci imati priliku ispričati jedan jedinstveni trenutak u svom životu. Više saznajte na Portalu!