Nakon što je u rujnu prošle godine na ulicama New Yorka osvanula u zavodljivom kompletu od kašmira s potpisom njujorškog brenda Khaite, isti je uspjela učiniti viralnim modnim komadom, a navedenom brendu, koji se na sceni nalazi svega četiri godine, istovremeno osiguravši ogroman medijski publicitet
Godinu dana kasnije, zvijezdi serije 'Dawson's Creek' ponovno je pošlo za rukom učiniti komade s potpisom Khaite iznimno poželjnim kod modnih kupaca, o čemu svjedoče i novi podaci modne tražilice Lyst.
Iz mjeseca u mjesec potražnja modnih kupaca za korzetnim modelima topića koji ističu figuru porasla je za 28 posto, a nakon što je na ulicama New Yorka glumica Katie Holmes proteklog tjedna ugledana u rebrastom modelu pletenog topića iz aktualne kolekcije njujorškog brenda Khaite, potrage za navedenim i sličnim modelima na Lystu ovoga tjedna povećale su se za 20 posto.
Kao što se i očekivalo, njujorški brend Khaite dizajnerice Catherine Holstein postao je najtraženiji brend kada je riječ o pletenim modelima topića od kojih je takozvani top Lucie, stvoren od rebrastog i rastezljivog pletiva, uvjerljivo najpopularniji, prvenstveno zahvaljujući podršci zvijezde serije 'Dawson's Creek'. Konkretno govoreći, potražnja za navedenim topom iz tjedna u tjedan raste za 14 posto na stranicama modne tražilice Lyst.
Da je uistinu riječ o jednom od najpopularnijih topića sezone, dovoljno govori i podatak da je usprkos svojoj cijeni od 5200 kuna u potpunosti rasprodan na stranicama poznatih modnih trgovina, a kao što je bio slučaj sa skupocjenim kašmirskim kompletom grudnjaka i kardigana, svoju jeftiniju verziju ovaj zavodljivi model topića nesumnjivo će uskoro dobiti, zahvaljujući popularnim high street brendovima na čelu sa španjolskom Zarom.