Nakon što je pretrpjela nekoliko teških udaraca u protekloj godini, Selena Gomez odlučila je svu svoju energiju investirati u posao. Prema pisanju američkih medija pjevačica priprema pravu poslasticu za svoje obožavatelje, ali ne glazbenu. Slavna ljepotica radi na beauty kolekciji koja će sastojati od 11 proizvoda
Nakon Rihanne, Hailey Bieber, Ariane Grande i Kendall Jenner, još jedna slavna ljepotica odlučila se okušati u beauty industriji i pokrenuti vlastitu kozmetičku liniju. Prema pisanju američkih medija, američka miljenica Selena Gomez zaštitila je čak 11 beauty proizvoda, uključujući parfeme, kozmetiku, preparate za kosu, sapune i eterična ulja.
Navodno je zahtjev za zaštitu prava na proizvod podnijela Selenina producentska kuća July Moon Productions, a iako još uvijek nije ni približno poznato kako će proizvodi izgledati, s obzirom na planetarnu popularnost glumice i pjevačice uopće ne sumnjamo u to kako će kozmetička linija pronaći svoju publiku.
Ovo nije prvi put da 27-godišnja pop radi na predstavljanju vlastitog beauty proizvoda. 2011. godine pjevačica je uz pomoć svojih mnogobrojnih fanova osmislila vlastiti parfem, a nova kozmetička linija poslužit će kao najava Selenina velikog povratka, ne samo na beauty, već i na glazbenu scenu.
Iako od lansiranja parfema prije osam godina pjevačica nije radila na novim beauty proizvodima, potpisala je brojne modne suradnje i okušala se u dizajniranju za Coach, Louis Vuitton i Pumu.
Podsjetimo se, pjevačica je tijekom prošle godine doživjela nekoliko teških situacija. Nije joj najbolje išlo na ljubavnom planu, a potom se sve reflektiralo na psihičko i zdravstveno stanje. Zbog višemjesečnog izbivanja s društvenih mreža borila se i s anksioznošću, no zahvaljujući timu liječnika i podršci fanova pjevačica je sada spremna vratiti se poslovnim obavezama jača nego ikad.