Prije tri tjedna Ledo je pokrenuo inovativan projekt – Ledonardo, u kojem potrošači po prvi puta imaju priliku sami kreirati svoj omiljeni sladoled koji će se uistinu i proizvesti te ponuditi tržištu u proljeće iduće godine
Prema zadnjim podacima web statistike, kreativni Hrvati osmislili su preko 40.000 sladoleda, od kojih mnogi nose maštovita i vrlo aktualna imena iz javnog života.
Zahvaljujući Ledonardo ludnici i velikom interesu za stvaranje individualiziranog sladoleda, trenutnih 34.446 korisnika dali su uvid u sladoledne preferencije hrvatskog stanovništva. Statistika na dan 8. studenog potvrdila je ono o čemu se već dugo šuška u kuloarima ljubitelja sladolednih poslastica - čokolada je definitivni pobjednik kada je u pitanju odabir najdražih okusa, potencijalnih nositelja titule Ledonardo. Na temelju podataka s Ledonardo web stranice, možemo zaključiti kako su Hrvati prava 'čoko' nacija.
Kad zbrojimo tri varijante čokoladnog okusa – čokolada, bijela čokolada i mliječna čokolada, čak 18.132 puta korištena je upravo čokolada u različitim sladolednim kombinacijama.
Nakon svima omiljene čokolade, na ljestvici najpopularnijih okusa slijede karamela sa 3.618 odabira jagoda sa 3.579 odabira, vanilija sa 3.266 odabira, banana sa 3.209 odabira, butter keks sa 3.119 odabira, borovnica sa 2.449 odabira i višnja sa 2.188 odabira
Uz svima dobro poznate okuse koji se ujedno nalaze i na top ljestvici najtraženijih, u sladolednim kombinacijama maštovitih izumitelja, prisutne su i egzotične arome poput papaje, pekan oraha, đumbira, limete, marakuje i mnogih drugih.
Do 15. studenog svi kreativci i avanturisti imaju još vremena kreirati svoj omiljeni sladoled na web stranici ledonardo.hr te postati Ledonardo – sladoledni genijalac, čija će se ledena poslastica proizvesti i ponuditi hrvatskom tržištu.