Proslavljeni Francuz Francis Kurkdjian, koji je osnovao svoju etiketu 2009. godine pod nazivom Maison Francis Kurkdjian, poznatu po sad već kultnim parfemima kao što je legendarni Baccarat Rouge 540, danas je na čelu odjela za stvaranje parfema u Dioru, a njegovi se novi mirisi uvijek željno iščekuju
Čarobnjak mirisa i neumorni kreativac koji je uvijek u potrazi za novim izazovima lansirao je pravu mirisnu poslasticu za koju niti ne sumnjamo da će za njom vladati prava pomama.
Kurkdjian je predstavio novi miris New Look, a on, sudeći prema njegovim dosadašnjim uspjesima, neće biti nezapažen.
Naziv je dobio prema legendarnoj kolekciji Christiana Diora s novim izgledom za žene koje su trebale odbaciti pomalo bezobličnu, strogu odjeću oštrih linija, prihvaćenu kao simboličan znak solidarnosti tijekom Drugog svjetskog rata.
Umjesto toga, Dior je predložio nešto posve drukčije - romantičnu siluetu koja je sadržavala zaobljena ramena, istaknut struk i pune suknje. Nakon nestašica tkanina uzrokovanih ratom, new look nije bio samo svjež i maštovit način odijevanja - bio je to doista optimističan pogled na poslijeratni život.
I sad, 77 godina nakon što je new look debitirao, kuća prevodi svoju ostavštinu u miris nazvan po glasovitoj silueti. 'New Look je novo stanje uma. On dam daje novu 'leću' za promatranje i reinterpretaciju svijeta', kaže Diorov direktor kreacije parfema. Dostupan je za kupnju online te na poseban način reinterpretira jantar, ublažavajući njegovu raskošnost neočekivanim naletom svježine.
Aldehidi, klasa sintetičkih sastojaka parfema koje mnogi opisuju kao sapunaste i pjenušave, uljepšavaju parfemsku kombinaciju jantara i tamjana, dua koji stvara dubok i impresivan učinak.
Istovremeno topao i hladan, miris se doima kao prašnjav snop svjetla projektora koji se probija kroz tamu, što je slika koja lijepo sažima ono što je Diorov new look bio: siluetu koja je simbolizirala nadu u poslijeratnom svijetu.
Baš kao i njegova inspiracija, New Look je vrlo odvažan parfem.
'Christian Dior je jednom rekao kako su sve žene svijeta njegovi modeli. Imam istu filozofiju za svoj parfem, koja se odnosi i na muškarce. Radi se o osjećaju i izboru onoga tko ga nosi', zaključuje vjerojatno najpoznatiji kreator parfema na svijetu.
U radnijem intervjuu otkrio je da je nakon što je došao u Dior imao važan zadatak: ponovno osmisliti mirisnu moć brenda. Počeo je u arhivi, proučivši nasljeđe Diora i prepoznatljive kreacije te kuće.
'Čak i da želim stvoriti nešto novo, iza sebe imam 75 godina baštine. Nije to samo novi početak - to je novi početak izgrađen na nečemu što ima svoju prepoznatljivost', rekao je tad Kurkdjian.