Nekadašnju strogu podjelu na isključivo prirodne i sintetski dobivene proizvode objedinjuje globalni kozmetičkih trend 'nu natural'
'Nu natural', kako su ga nazvali Mintelovi lovci na globalne kozmetičke trendove, novi je smjer u razvoju industrije ljepote koja je, potaknuta recesijom, počela tražiti efikasnije načine na koje bi spojila najbolje od prirodnih ekstrakata, novih znanstvenih spoznaja te ekološki osviještenih formula i ambalaže. Prema novoj viziji 'nu naturalnog' pristupa kozmetici, više nije važno samo je li aktivni sastojak prirodnog porijekla nego i to daje li rezultate, koliko je učinkovit i pouzdan. I zaista, sve je više proizvoda na čijim deklaracijama ravnopravno egzistiraju natpisi poput 'bez konzervansa i parabena' te popisi sastojaka koji uključuju sintetski dobivene peptide, hijaluronsku kiselinu, kolagen…
Mintelovi stručnjaci ističu da će kozmetička industrija sve više istraživati prirodne sastojke, ali će ih formulirati novom generacijom fitonutrijenata. Predviđanja su da će se znanstvenici okrenuti istraživanju aktivnih sastojaka u dosad zapostavljenim područjima s ekstremnim klimatskim uvjetima, recimo, iz leda Sjevernog pola i Alpa te iz velikih svjetskih pustinja. Jedan od mogućih putova otvara potražnja za proizvodima usmjerenima na poticanje imunološkog sustava i onima s naglašenim zaštitnim djelovanjem na zdravlje i integritet kože.
Proljetos smo bili svjedoci još jednog trenda s 'nu naturalnim' predznakom kad su i L'Occitane, brend prirodne kozmetike, i Vichy, hi-tech dermokozmetički brend, lansirali svoje 'svježe' kozmetičke preparate. L'Occitane je lansirao svježu kremu za lice Ma Crème Nautre, a Vichy svježi serum Aqualia Antiox, s priborom i sastojcima koje se miješaju kod kuće i drže u hladnjaku. Iako potječu iz različitih 'kozmetičkih škola', cilj im je isti: što učinkovitija njega.