Za brojne ljubiteljice mode detalj zlatnih naušnica predstavlja savršen dodatak stajlinzima, što su između ostalog potvrdile i svjetske trendseterica poput Sienne Miller i Belle Hadid
Nedugo prije pojavljivanja na crvenom tepihu u Cannesu, Miller (42) je uočena na ulicama Londona u stajlingu začinjenom efektnim, zlatnim naušnicama brenda Missoma, a nije im uspjela odoljeti ni američka 'it' djevojka Bella Hadid.
Spomenute naušnice s potpisom londonskog brenda stižu u dva stila, Ripple i Hera, a oba su se uspjela rasprodati, što dodatno govori o njihovoj popularnosti na modnoj sceni.
Neodoljivi retro šarm glavna je karakteristika ovih naušnica, a svojim zlatnim sjajem daruju dozu glamura svakoj odjevnoj kombinaciji.
Na ulicama Los Angelesa, slavna Bella Hadid (27) isfurala ih je nekoliko puta - u sportskom izdanju postignutom crnom rastezljivom trakom za glavu i balonerom od brušene kože, a nekoliko dana ranije uz traperice i T-shirt s printom.
Osim slavnih dama ove naušnice izrađene od recikliranog zlata osvojile su i mnoštvo modnih influencerica s Instagrama, a u prodaji se nalaze po cijeni nešto manjoj od 170 eura.
Londonski brend Missoma ove sezone veliku pozornost posvetio je glomaznim naušnicama vintage izgleda, a svojim prijedlozima nakita s godinama je postao miljenikom slavnih dama - od vojvotkinje od Sussexa, Meghan Markle do Barbie s kinoplatna, glumice Margot Robbie.
Inače, riječ je o brendu koji je još 2008. osnovala Marisa Hordern u Londonu.
'Missoma nije rođena preko noći. Nisam imala nikakvog iskustva u izradi nakita. Sve je to nekako došlo u hodu. Počela sam s mamom raditi nakit na kuhinjskom stolu dok sam pokušavala pronaći posao nakon studija povijesti na Sveučilištu Oxford. A i zato što nisam mogla pronaći pristupačan nakit koji bih i sama nosila. Mogućnost su tad bili stvarno vrhunski komadi koji su bili jako skupi ili 'jednokratni' nakit koji bi odmah potamnio', otkrila je u ranijem intervjuu Hordern.