Svakoga mjeseca modna platforma Lyst analizira na stotine tisuće pretraživanja po različitim šoping stranicama donoseći nam vijesti o najvećim modnim trendovima diljem svijeta, a sudeći po njihovim najnovijim podacima, modni utjecaj Meghan Markle i dalje je vidljiv po kupovnim navikama potrošača
Prema najnovijim rezultatima istraživanja, predstavništvo globalne modne platforme Lyst otkriva kako je potražnja kupaca za takozvanim Evil Eye nakitom porasla za značajnih 58 posto s travnja na mjesec svibanj.
Riječ je o prepoznatljivom kamenu u obliku oka koji je najčešće napravljen od stakla i vjeruje se da donosi sreću.
Kao razlog nagle popularnosti nakita s Evil Eye detaljem predstavnici Lysta navode posljednje izdanje bivše američke glumice i supruge britanskog princa Harryja, Meghan Markle.
U ožujku ove godine, 38- godišnja vojvotkinja dobrovoljno se uključila u razgovor s britanskom humanitarnom organizacijom Smart Works čiji je kraljevski sponzor, a koji osigurava pomoć nezaposlenim ženama.
Na svom Instagram profilu humanitarna organizacija objavila je snimku videopoziva između Meghan Markle, čiji je novi dom Los Angeles, i mlade djevojke koji se odvio 27. ožujka, neposredno prije nego što je sa suprugom, britanskim princem Harryjem, odstupila s kraljevskih dužnosti.
U spomenutom video Meghan nosi ogrlicu s Evil Eye privjeskom koji, prema riječima njezina dizajnera, brenda Edge of Ember, svog nositelja 'štiti od negativnih vibracija', a predstavništvo globalne platforme Lyst vidi upravo Meghan Markle kao glavnu odgovornu osobu nove popularnosti nakita s ovim specifičnim detaljem.