'UZMITE SI SOBU'

Putem Facebooka ljude se potiče hotelski seks

25.08.2011 u 15:17

Bionic
Reading

Proizvođač kondoma Durex, prošlog je tjedna za američko tržište pokrenuo kampanju za odrasle na Facebooku pod nazivom 'Uzmite si sobu' ('Get a room'). Osnovna ideja kampanje je pozdraviti se sa dosadnim seksom i krenuti u istraživanje granica svoje seksualnosti

Način na koji Durex to misli provesti tipičan je za američko društvo: nagovoriti tamošnje parove da u javnost iznesu tajne iz svojih spavaćih soba, bilo da su 'nevjerojatno

savršene ili pak nespretno razočaravajuće'. Bez sumnje kandidata će biti i više nego dovoljno, a kao asa u rukavu, Durex je u kampanju uključio i Bridget Marquardt, bivšu Playboyevu zečicu i stanovnicu Hefnerova dvorca.

Najbolje tjedne priče osvojit će Durexovu škrinjicu s blagom kako bi se parovi mogli još slobodnije zabavljati. Par koji će ponuditi javnosti najbolju (ili možda najgoru) priču osvojit će glavnu nagradu: plaćen put u New York i vikend u posebno uređenom apartmanu 'Durex Sexy Suite' hotela Gansevoort Park. Posebno uređen apartman u ovom slučaju znači da će sretni par moći iskušati igre s vibrirajućom patkicom u kadi, isprobati nekoliko seksi kostima i igračaka, a spretna pripadnica nježnijeg spola moći će se i uvijati oko striptiz šipke u spavaćoj sobi.