FRANCUSKA RAKETA

Redizajnirani Megane RS snažan kao Trophy

21.02.2012 u 09:00

Bionic
Reading

Nikad nismo previše držali do redizajniranja koje ne utječe na performanse vozila, već isključivo na njegov izgled. Lijepo je vidjeti da se u Renaultu slažu s nama

Redizajnirani Megane RS, kojeg će nam Francuzi predstaviti na nadolazećem ženevskom autosalonu početkom ožujka, osim agresivnijih linija donosi  unapređenje na pogonskoj jedinici.

Turbini dvolitrenog četverocilindraša povećan je pritisak za 0,2 bara, na 2,5 bara, čime je snaga skočila za 15 KS, a okretni moment za 20 Nm, pa sada 'obični' RS razvija jednaku snagu i okretni moment kao njegovo specijalno izdanje Trophy.

Sprint do stotke desetinku je kraći te traje svega šest sekundi dok maksimalna brzina iznosi 254 km/h. Uz nadoplatu Renault nudi i paket Cup, koji između ostalog uključuje diferencijal s ograničenim proklizavanjem, crvena kočiona kliješta, 18-colne aluminijske felge i Michelinove gume 235/40 R18 Sport 2.

Od sigurnosnih noviteta tu su elektronska kontrola kretanja unutar iste trake, prednji i stražnji senzori za parkiranje te kamera koja olakšava vožnju unatrag.