Vizualni identitet predstojećeg Dove Fashion.hr-a neodoljivo podsjeća na Givenchyjevu kampanju za jesen-zimu 2009/2010, no organizatori tvrde da nije riječ o kopiranju, već nadahnuću
Na tradicionalnom druženju novinara s modnim dizajnerima, koje Fashion.hr upriliči uoči svakog svog modnog događanja, predstavljena je nova vizualna kampanja za Dove Fashion.hr proljeće-ljeto 2011. koji će se od 16. do 18. rujna održati u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti. Predstavljena vizualna kampanja neodoljivo podsjeća na kampanju modne kuće Givenchy za sezonu jesen-zima 2009/2010. Na njoj je Adriana Lima prikazana odjevena u bijelo, izbijeljenog lica i obrva, tamne duge kose i još tamnijih, jako naglašenih usnica. Gotovo identično prikazana je i Nikolina Jurčević, zaštitno lice nove kampanje Dove Fashion.hr-a. Tek su neznatne razlike između ove dvije slike, no to, objašnjava kreativni direktor kampanje Grgo Zečić, nije nimalo slučajno.
'Početna točka kampanje bila je umjetnica Marina Abramović koja je nedavno izjavila da 'voli modu, voli taštinu i nimalo se ne srami toga'. Bilo je izuzetno neobično čuti takvo što iz usta jedne od najvećih živućih konceptualnih umjetnica na svijetu, koja je oduševila i Riccarda Tiscija, kreativnog direktora Givenchyja, s kojim i surađuje. Otuda je i naša inspiracija Givenchyjevom kampanjom', rekao je Zečić.