Nakon četiri godine na tržištu Francuzi su svojem najmanjem modelu odlučili zategnuti bore, doraditi interijer i unaprijediti paletu motora. Rezultat je gradski mališan koji neće proći nezapaženo
Ako vas zanima kako će izgledati nadolazeći Renaultovi modeli, dobro proučite izgled redizajniranog Twinga. Novi dizajn prednje maske, koji s naglašenim svjetlosnim sklopovljem i prominentnijim logom dijelom podsjeća na koncept DeZir, trebao bi utjecati i na izgled ostalih modela iz Boulogne-Billancourta.
Naglasak je stavljen na personalizaciju, pa će se redizajnirani Twingo nuditi u 11 različitih boja od kojih su tri, ljubičasta, plava i žuta, potpuno nove, a kupci će individualnost moći iskazati i kombinacijom različitih naplataka, naljepnica, raznobojnih bočnih letvica i retrovizora izvana te obruba ventilacija i uzoraka presvlaka izunutra.
Vlasnike Appleovih uređaja radovat će mogućnost povezivanja njihova uređaja s Twingom. Tako iPhone, primjerice, može služiti kao reprodukcijski sustav, navigacija, pa čak i putno računalo.
Twingove dimenzije ostale su neizmijenjene, kao i varijabilnost podešavanja interijera, no zato su Francuzi odlučili vratiti platneni krov koji je bio izuzetno popularan kod kupaca prve generacije kompaktnog mališana.
Twingo se i dalje proizvodi u Novom Mestu, u Sloveniji, a kao i dosad nudit će se s izborom dvaju benzinskih i jednog dizelskog agregata. 1,2 benzinci razvijaju 75, odnosno 100 KS, te prema Renaultovim podacima u kombiniranom ciklusu troše 5,1, odnosno 5,7 litara goriva na stotinu kilometara. Međutim, 1,5-litreni dizelaš sa 75 KS zahtjeva tek 3,4 litara goriva na stotinu kilometara. Nešto kasnije Renaultov mališan bit će dostupan u paprenijoj izvedbi RS koja će se okoristiti 1.6-litrenom benzinskom jedinicom sa 133 KS i 160 Nm.
Osnovni model u Hrvatskoj će koštati 66.900 kuna, a do kraja veljače Renault bez nadoplate daje produženo jamstvo na pet godina ili 100.000 kilometara.