ISPISUJE POVIJEST

Rihanna predstavila iščekivanu modnu kolekciju, a evo koliko će koštati određeni komadi

23.05.2019 u 11:55

Bionic
Reading

Prije nešto više od tjedan dana, ikona stila Rihanna i francuski koncern Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) potvrdili su osnivanje nove luksuzne modne kuće Maison Fenty. Bez prevelike pompe, za nekolicinu urednika i modnih insajdera Rihanna je u francuskoj prijestolnici mode predstavila svoju prvu kolekciju

Punog imena Robyn Rihanna Fenty, pop zvijezda se navedenom suradnjom upisala u povijest kao prva obojena žena koja će voditi neku modnu kuću u sklopu koncerna LVMH, ali i kao prva žena koja je osnivačica nekog originalnog modnog brenda pod okriljem ove grupe.

Svoju prvu kolekciju odjeće i modnih dodataka Rihanna 29. svibnja planira pustiti u prodaju na službenoj stranici brenda, a ovih dana doživjela je svoju intimnu parišku premijeru na kojoj su nazočili neki od najutjecajnijih ljudi u modnoj industriji.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

FENTY.com

Objavu dijeli FEИTY (@fenty)

Kako je imala priliku objasniti, najveća inspiracija za brend joj je njezin vlastiti modni stil koji se bazira na spajanju naizgled nespojivih odjevnih komada i dodataka nadodavši kako Maison Fenty neće biti tradicionalan modni brend. Njezine nove kolekcije nećemo viđati dva puta godišnje na revijama u Parizu već će mini-kolekcije biti lansirane na mjesečnoj bazi i odmah dostupne u web trgovini.

Sa svojom beauty linijom, kao i linijom donjeg rublja, Rihanna je pokazala svoju predanost inkluzivnosti koju ne planira zanemariti ni kada je riječ o vlastitom modnom brendu. Kako otkriva, svi odjevni komadi iz njezine kolekcije moći će se nabaviti do francuskog konfekcijskog broja 46, što je ekvivalent američkoj veličini 14.

Prema riječima Jahleela Weavera, Rihanninog stilista koji je proglašen modnim direktorom brenda Maison Fenty, njihova misija je kroz modu isticati koliko je današnja žena svestrana.

  • +56
Rihanna Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Razmišljamo o svakom izdanju kao o drugačijem aspektu ženske garderobe i načinu na koji se ona oblači. Luksuz je u prošlosti definiran kao jedna žena, jedan brend: Svi znamo kako izgleda žena Saint Laurenta, shvatili smo kako izgleda Céline žena i to je sasvim u redu, no moramo se zapitati kako se to odnosi na modernu ženu jer ona nije samo jedna stvar, a Rihanna je savršen primjer za to', ističe Weaver.

Prvu Rihanninu kolekciju za vlastiti brend Maison Fenty krase minimalistički komadi bijelih i neutralnih tonova i puno trapera koji i sama često nosi, a tu su i predimenzionirane sunčane naočale koje su već na samom vrhu naših lista želja.

Kako je otkriveno, cijene se kreću od 7300 kuna za sako ili pamučnu haljinu, do 4400 kuna za sandale od teleće kože. Predimenzionirana jakna od japanskog trapera stiže s istom cijenom poput sakoa, kao i jakna s pripadajućom torbicom oko struka, dok će pripadajuće hlače biti lansirane u prodaju po cijeni od 3200 kuna. Predstavljene mjedene naušnice na klipsu u prodaji će se nalaziti po cijeni od 2800 kuna, dok će predimenzionirane sunčane naočale, koje Rihanna već neko vrijeme ponosno nosi, u prodaji iznositi 3 tisuće kuna.