Ponovo su u modi tzv. new romantics, a mladi se ugledaju na subkulture osamdesetih i devedesetih te neopunk. Kreativci sami uzimaju škare i šišaju se, boje se u više tonova i sve to izgleda 'out of balance', na rubu
Manifestacija Salon International svake godine okuplja vrhunske frizere iz cijelog svijeta u ExCelu, najvećem kongresnom centru u Londonu. Poput tjedana mode, posrijedi je platforma odakle frizeri kreću put revija, nastupa, radionica bojenja, šišanja… Iz tog inkubatora diljem svijeta počinju i najnoviji trendovi šišanja, oblikovanja kose… Tako je bilo i prošlog vikenda. Neopisiva radost prezenterima i posjetiteljima bila je mogućnost da nakon dvije-tri godine uživo izmjenjuju ideje, dotaknu kosu, vide refleksiju tonova...
S obzirom na razvoj tehnologije, danas je sve virtualizirano, ali ipak ništa ne može zamijeniti taj adrenalin zbog susreta uživo s ljudima koji na sličan kreativan način promišljaju i promiču struku. Tako su vrhunska imena i ove godine lansirala svoje nove kolekcije, poput Vidal Sassoona. Njihov kreativni direktor Mark Hayes kaže da je Sassoonovo šišanje prije 65 godina bila revolucija, a sada je postala evolucija koja na temelju geometrijskog oblikovanja svake godine pomiče granice.
Kao i u modi, tako su u oblikovanju kose trendovi ogledalo stanja u društvu i reflektiraju se najviše u pogledu na mlade. A oni i u hrvatskim gradovima pokazuju novi bunt odražavajući ono što se događa u svijetu. Ponovo su u modi tzv. new romantics, a mladi se ugledaju na subkulture osamdesetih i devedesetih te neopunk. Kreativci sami uzimaju škare i šišaju se, boje se u više tonova i sve to izgleda out of balance, na rubu.
U modi su tzv. mullet hair-fudbalerke, obilje boja i pramenova, raščupane i neuredne frizure, tzv. messy look, jer ništa nije savršeno. Ponovo je izronio individualizam, a snažna osobnost dolazi do izražaja u hrabrom pomicanju granica: minival, nejednake šiške, slojevito šišanje. Preferira se potpuna sloboda u kreiranju i bojenju. Pramenovi su sada u jačim sekcijama, šiške i unutarnji dio su svjetliji, a kruna tamnije obojena, s pramenovima ili obrnuto. Boje su u svim tonovima, od prirodnih blond i smeđih do pastelnih i jarkih tonova koji se nanose u jako vidljivim sekcijama. To je hrabra i izuzetno kreativna igra nakon duljeg vremena uniformiranosti valova u svim oblicima.
I to se ogleda u najnovijim trendovima koje donose najveća imena poput Sassoona i megakompanije Tony&Guy, koja ima više od 680 salona diljem svijeta.
I hrvatski frizeri su na inačici takvog sajma u Opatiji, Hair Style Newsu, predstavili kolekcije koje idu u istom smjeru. Možemo stoga biti ponosni na to da je hrvatska frizerska struka u samom svjetskom vrhu po vizionarstvu.