Izraz 'novo' katkad se previše zlorabi, posebice u autoindustriji gdje automobil postaje nov u odnosu na prethodnika već i zato što su mu dizajneri proširili rešetku hladnjaka, stavili prozirnu plastiku svjetlosnog sklopa ili općenito malo zategnuli bore
Sasvim druga priča su veliki automobilistički koncerni koji na platformi jednog automobila naprave pet novih, no i to donekle hoda dok se isti, ako ništa više, razlikuju po dizajnu eksterijera i interijera. Ipak, na minulom pariškom salonu Seat nam je dao još jedno objašnjenje za termin 'novo'.
Španjolci su nam predstavili svoju 'novu' limuzinu Exeo koja je zapravo Audi A4 prethodne generacije s drukčije dizajniranim prednjim, stražnjim krajem i interijerom te Seatovim 'S' umjesto Audijevog prstenja. Gledano sprijeda ili straga, Exeo doista izgleda kao potpuno novi proizvod. Prednja maska u mnogočemu podsjeća na onu nove Ibize, a novi je i oblik prednjih i stražnjih svjetala. Ipak, vrlo ga brzo otkriva bočni profil koji jasno govori da je riječ o maskiranom Audiju A4.
Ovaj se dojam samo produbljuje ulaskom u unutrašnjost. Umjesto španjolske filozofije 'auto emotion', Exeo krasi 'njemački proračunati' interijer identičan onom A4 s kontrolnom pločom i konfiguracijom prekidača prenesenom iz A4 kabrioleta. Riječ je o priličnom koraku naprijed u kvaliteti korištenih materijala za Seat, kao i u završnoj obradi, no ipak primjetno nižoj nego što je to slučaj kod posljednje generacije Audijeve limuzine srednje klase. Sa 460 litara prtljažnog prostora, Exeo bi trebao zadovoljiti i sve potrebe ovećih obitelji, a do konca 2009. Seat namjerava predstaviti i karavansku izvedbu.
U Seatu se nadaju da će potrošači Exeo vidjeti kao sportsku alternativu u segmentu, svojevrsnu španjolsku inačicu Hondinog Accorda, dok je Audijeva podloga iskorištena kako bi zadovoljila one s ukusom za udobnost, kvalitetu i luksuz.
Sva mehanizacija za izradu prošle generacije Audijevog A4 prebačena je iz Njemačke u Barcelonu, a najveće promjene na mehanici odnose se na manje izmjene ovjesa. Osnovna motorizacija VAG grupe ipak će ostati zadržana, što znači da ćemo pod poklopcem Exea vidjeti dobro poznate FSI i TDI motore, uključujući dvolitreni TFSI te, po prvi put u Seatu, Volkswagenov dvolitreni common-rail dizel, dok će za prijenos snage na kotače biti zaduženi ručni ili automatizirani DSG mjenjači.
Exeo bi trebao biti najopremljeniji automobil u Seatovoj ponudi. Oprema će uključivati elektronski kontrolirana prednja sjedala, xenon zakretna svjetla, dnevna svjetla, dvozonsku klimu, navigaciju, MP3 s čvrstim diskom, elektronski kontroliranu stražnju zavjesu te solarni krov za priručno napajanje ventilacijskog sustava.
Od sigurnosne opreme, Španjolci spominju zračne jastuke za vozača i suvozača, bočne zračne jastuke i zavjese te zračni jastuk za zaštitu vozačevih koljena, aktivne naslone za glavu, ISOFIX, kontrolu trakcije, ABS, kontrolu stabilnosti i sustav za nadzor tlaka u gumama.