PRISTUPAČAN LUKSUZ

Seksi make-up do 100 kuna

30.03.2011 u 07:11

Bionic
Reading

Što iskusne 'šminkerice' i velike glamazonke znaju o povoljnom i kvalitetnom make-upu, a na ostalima je da tek otkriju?

Prave fashionistice znaju da je tajna trendi stylinga u promišljenom odabiru ključnih komada, baš koliko i u vještom lovu na iste u sezoni sniženja. Nije nikakva 'mudrost' kupiti skup dizajnerski komad odjeće. Poanta je u strpljivoj potrazi za gotovo identičnim odjevnim predmetom među 'low street' brendovima. Pravo majstorstvo se krije u iskusnom oku i znalačkoj procjeni.

U svojoj potrazi za kvalitetnom, ali povoljnom šminkom istim se trikom koriste i iskusne 'šminkerice', sve poznatije kao beautistice. Jedan od načina na koji se možete dokopati povoljnog make-upa specijalizirani su shopping portali, poput Strawberryneta koji se odnedavno kroatizirao. Ako niste ljubiteljica elektronskih oblika kupnje, tada vam preostaje 'hodočašćenje' po parfumerijama. One koje nemaju ni volje ni vremena za lov po sniženjima i posebnim akcijskim prodajama, mogu se pouzdati u šminku nekolicine brendova koji za razumnu cijenu nude respektabilnu kvalitetu.

Iz romanske jezične skupine izdvajamo francuski L'Oréal Paris i Bourjois, talijanski Collistar i Deborah. Parfumerije Limoni jesenas su otvorile monobrendovske parfumerije B Make-up u kojima se prodaje iznimno povoljna šminka samo jednog brenda, Basic Beauty.

Iz anglo-saksonske jezične skupine izdvajamo švedski brend kataloške prodaje Oriflame, njemački Artdeco i Niveu, koja svako malo iznenadi hvaljenim puderom, ružom ili maskarom. Svakako morate probati ruževe, sjenila i maskare londonskog kraljevskog make-up brenda Rimmel. Povoljna i provjerena imena s druge strane Bare su Maybelline i Max Factor, u čijoj aktualnoj liniji Xperience možete pronaći tonirani balzam za usne, maskaru i tekući puder, te Avon, još jedan pristupačni kozmetički brend koji trguje putem kataloške prodaje.