Osnovan 2015. godine u Manchesteru, brend Adanola postao je viralnim hitom preko noći zahvaljujući svojim trenirkama ukrašenim sloganima, a sada se sprema osvojiti američko tržište.
Navedeno je najavio velikom kampanjom s Kendall Jenner u glavnoj ulozi. Ova slavna brineta donedavno je redovito reklamirala komade brenda Alo Yoga, ljute konkurencije brendu iz Manchestera koji svakim danom broji sve više obožavateljica.
Adanola je sada glavni konkurent na sceni aktivne odjeće sa svojim cool i minimalističkim komadima koji premošćuju jaz između vježbanja i izležavanja. Trebate motivaciju za povratak u teretanu? Ići na taj sat joge? Pridružiti se pilatesu? Adanola vas pokriva.
Nova kampanja brenda s Kendall Jenner u glavnoj ulozi donosi promišljenu izmjena dodataka sportske odjeće, klasičnih trenirki i povišenih komada iz najnovije kolekcije koja je od 8. siječnja dostupna u web trgovini brenda.
Uspjeh brenda iz Manchestera
Srž Adanolinog uspjeha je jednostavna. Svaka stavka na njihovoj stranici odgovara sljedećoj. Njihove kolekcije komada za slobodno vrijeme i sportske aktivnosti posjeduju capsule kvalitetu.
Prosječna žena nosi samo 20% svoje garderobe, 80% vremena, ali Adanoline tonske kolekcije guraju nas u krojačkom smjeru garderobe koja je u potpunosti ispunjena odjećom koju ćemo zaista i nositi.
Kendallina kolekcija slijedi točno to pravilo, gdje komadi slijede temeljnu paletu tamnoplave, bordo, bijele i sive boje – a nova lansiranja pojavljuju se uz neke od Adanolinih ključnih komada u ponudi. Primjer navedenog su Ultimate tajice u mornarski plavoj boji koje su prodane u više od milijun primjeraka otkad su lansirane 2020. godine, baš kao i njihove bijele čarape za svakodnevno nošenje.
'Jako sam se zabavila snimajući novu Adanolinu kampanju. Suradnja s tako talentiranim timom kreativaca bila je inspirativna, a udobnost i kvaliteta nove kolekcije učinili su iskustvo uistinu iznimnim', kazala je slavna brineta koja, prema riječima Hyruma Cooka predstavlja 'modernu Adanola ženu'.
'Oduševljeni smo što Kendall našu viziju pretvara u stvarnost, jer ona savršeno utjelovljuje spoj oblika i funkcije kojoj težimo sa svakim kolekcijom', kazao je.