Posljednja kolekcija poznate urugvajske dizajnerice za francusku kuću biti će predstavljena 28. rujna, a predstavništvo brenda još uvijek ne otkriva tko će nasljediti Hearst na funkciji kreativnog direktora Chloéja
Kreativna direktorica Chloéja, Gabriela Hearst, odlazi s ove dužnosti nakon tri godine, a njezin posljednji nastup za ovaj brend u brendu u vlasništvu tvrtke Richemont očekuje se 28. rujna.
Tko će nasljediti Hearst na čelu francuskog brenda još uvijek nije poznato, iako su čelnici brenda angažirali Chemenu Kamali, bivšu direktoricu dizajna za žensku konfekciju u brendu Saint Laurent, da vodi paralelni dizajnerski studio pod okriljem brenda. Hoće li Kamali postati sljedeća kreativna direktorica brenda Chloé, čelnici brenda nisu željeli komentirati.
Suradnja između brenda Chloé i novog modnog brenda glumice Angeline Jolie, Atelier Jolie, trebala bi krenuti prema planu.
Hearst, dobro poznata u industriji po svom stavu o održivosti, postala je kreativna direktorica u Chloéu krajem 2020. Radila je na poboljšanju društvenih i ekoloških vjerodajnica brenda, a zahavljujući uloženim naporima godine 2021. Chloé je postao prvi veliki luksuzni brend koji je stekao certifikat B Corp.
No, posljednjih godina Chloé se bori držati korak s jakom konkurencijom na modnoj sceni. Pod kreativnom palicom Hearst, brend je uživao u zamahu prodaje jeftinijih artikala, poput pletenih tenisica 'Nama', no borio se sa slabom prodajom skuplje kožne galanterije koja je nekoć bila temelj njegovog poslovanja, prema brojnim izvorima.
U izjavi za medije, izvršni direktor za modu i dodatke Richemonta, Philippe Fortunato, istaknuo je da je Hearst postavila 'snažne temelje za budući rast brenda i da ostaje velika inspiracija u nastojanju vođenja održivog poslovanja'.
'Gabriela je unijela veliku energiju i dinamičnu kreativnu viziju u svoju ulogu u Chloéu, pridonoseći razdoblju značajnog napretka brenda i ispisujući snažno novo poglavlje u priči kuće', dodao je izvršni direktor Chloéja Riccardo Bellini.