Muškarci često koriste svoje lice, točnije dlake na licu, kako bi svijetu poručili tko su oni i čime se bave
Vrlo često je moguće otkriti nečiju osobnost i profesiju samo na osnovi odjeće koje nosi. No puno toga kod muškaraca mogu otkriti i dlake na licu, otkriva najnovije istraživanje.
Muškarci često koriste svoje lice, točnije dlake na licu, kako bi svijetu poručili tko su oni i čime se bave. Pa tako, primjerice, umjetnici vole više dlaka na licu dok su poslovni ljudi skloniji izbrijanom imidžu.
U neobičnom Remingtonovom istraživanju sudjelovalo je 470 muškaraca koji se bave različitim poslovima, a stručnjaci su proučavali koliko je povezan izgled njihova lica s profesijom kojom se bave.
Uočeno je da 63 posto muškaraca koji rade u marketinškoj industriji imaju barem malo dlaka na licu – imaju brkove, bradu od tri dana ili oboje, ali ne pretjerano.
Kod glumaca stvari stoje nešto drugačije. Kako pokazuje istraživanje, među glumcima je iznimno popularna brada i ima je oko 80 posto poznatih glumaca. Kod nekih je riječ o vrlo gustoj bradi, a kod nekih o jedva vidljivoj bradi. Brada je popularna i kod glazbenika i ima je oko 70 posto njih.
U poslovnom svijetu pak njeguje se potpuno drugačiji imidž. Muškarci koji se nalaze na vodećim mjestima u raznim tvrtkama uopće nemaju nikakvih dlaka na licu te njeguju tzv. čisti imidž. Zanimljivo je da su stručnjaci uočili kako su brade postale sve popularnije među cijenjenim zanimanjima.