Bez obzira žele li muškarci osvojiti ženu i samo imati novu tehnološku igračku, pravo uzbuđenje nalaze u lovu na mračni objekt želja. Ukratko, vaša je mama bila u pravu: ono do čega teže mogu doći čini im se vrednijim
Neki muškarci sposobni su dobiti osjećaj ispunjenja samo od pokušaja da ostvare zadatak, pokazalo je novo istraživanje o kojem piše Daily Mail. Kad je u eksperimentu grupi muškaraca pokazana jasna slika žene u usporedbi s mutnijom, neki
od ispitanih muškaraca priznali su da ih više privlači mutnija fotografija jer im se ta žena čini nedostižnijom.
No to nije slučaj sa svakim muškarcem: oni koji su imali takvu reakciju priznali su da nemaju problema u komunikaciji sa ženama u usporedbi sa sramežljivijim tipovima kojima je bila draža jasnija slika.
Drugi test je utvrdio da su neki muškarci pokazali veću sklonost proizvodima skrivenima na stražnjoj polici, odnosno onima zbog kojih su morali prijeći cijeli grad da bi ih pronašli, čak i ako su im ti proizvodi bili dostupni u obližnjoj trgovini. Istraživanje je pokazalo još jedan čudan fenomen: oni koji su sebe opisali kao pionire, za razliku od sljedbenika, doniraju više u dobrotvorne svrhe ukoliko je kutija za dobrotvorne priloge udaljenija od njih.
Istraživanje koje je provela dr. Aparna Labroo, profesorica marketinga sa Sveučilišta u Chicagu, objavljena je u časopisu Journal of Consumer Research. 'Da biste dobili najbolje rezultate ili proizvode, morate se potruditi. Odnos između uloženog napora i dobivene vrijednosti usko je povezan u umu potrošača, tako da automatski vide najbolje rezultate u ishodu koji je povezan s naporima, čak i kad je taj trud besmislen', objašnjava prof. Labroo, čija je studija htjela utvrditi zašto ljudi više cijene proizvode zbog kojih su se trebali potruditi da ih dobiju.
Međutim, kada su istraživači uputili ispitanike na besmislenost njihovih nastojanja, oni više nisu cijenili postignute rezultate povezane s besmislenim trudom. 'Sljedeći put kada se uhvatite kako lovite neku nedostižnu djevojku ili satima čekate u redu da biste kupili neki novi proizvod, zastanite na trenutak i razmislite je li rezultat stvarno vrijedan vašeg truda', zaključuje prof. Labroo.