Prema rezultatima novog istraživanja, odjeća koju odabirete mogla bi jasno ukazivati u kakvoj vam je fazi veza te koliko je veza s partnerom jaka
Umirete od želje da se dočepate nove dizajnerske torbice ili pak haljine iz najnovije kolekcije? Upravo i to mogao biti znak za to da ste po pitanju svoje veze s partnerom prilično nesigurni, tako barem tvrdi novo istraživanje. Osim toga, žene ljubavne veze percipiraju čvršćima u slučaju kada žena nosi odjeću i dodatke s dizajnerskim potpisima, otkrila je serija novih studija provedenih na Sveučilištu u Minnesoti, prenosi womenshealthmag.com.
No kako su znanstvenici stigli do tog zaključka? U jednom eksperimentu žene su trebale pročitati jedan od dva ponuđena opisa ljubavnog para. Opisi su bili identični, osim jednog sitnog detalja: za polovicu žena u opisu navedeno je kako nose dizajnersku odjeću, a za drugu polovicu navedeno je kako nose nebrendiranu odjeću i modne dodatke.
Iako te razlike nisu bile posebno istaknute, sudionici istraživanja koji su pročitali te opise redovito su parove u čijem slučaju žena nosi dizajnersku odjeću ocjenjivali kao privrženije, zaljubljenije, a njihovu vezu stabilnijom.
U drugom eksperimentu, sudionicama je rečeno da zamisle kako im druga žena zavodi partnera. Nedugo nakon toga zadan im je, na prvi pogled nepovezan zadatak, da nacrtaju na torbu, cipele, odjeću i automobil logotip luksuznog brenda koji bi voljeli posjedovati. Znanstvenici su ustvrdili kako su žene, kada su osjetile ljubomoru, crtale dvostruko veće logotipe.
Znanstvenici kažu kako mnoge žene podsvjesno smatraju kako luksuzne proizvode, ili barem dio njih, treba plaćati njihov partner. A upravo zbog toga, najvjerojatnije većina žena vezu parova kod kojih žena nosi dizajnersku odjeću percipira kao stabilniju.
Naravno, dizajnerska odjeća i modni dodaci ne znače ljubav, a činjenica je da mnoge žene same plaćaju svoje torbice, štikle i odjeću. A tu su i mnogi drugi, znatno češći razlozi zbog kojih žene žele kupovati dizajnersku odjeću, nego zbog nesigurnosti u vezi.