Vožnja određene marke vozila štošta govori o vama. Posljednje istraživanje Forbesa na deset najpopularnijih automobilskih brandova u SAD-u pokazalo je da, primjerice, čak 17 posto vozača Chevroleta nikada nije koristilo internet
Svaki treći vozač Chevroleta u SAD-u je akademski obrazovan, dok se isto može reći za 45 posto vozača Forda, od kojih se 12 posto nikada nije poslužilo mrežom svih mreža. Usporedbe radi, Hondu u SAD-u bira 75 posto vozača sa završenim fakultetom, od čega se tri posto ne koristi internetom.
Premda Lexus odabire 70 posto visokoobrazovanih vozača, problem za japanski luksuzni brand jest što su isti u prosjeku stariji od 56 godina a 75 posto ih je oženjeno.
Isti problem muči i Toyotu, čiji su vozači u prosieku stari 55 godina, 70 posto ih je oženjeno, a svakom četvrtom jedno od djece mlađe je od 18 godina. Zato je tu Toyotin podbrend Scion, čiji je cilj privući mlađu klijentelu. S prosječnom starošću od 37 godina i 75 posto novih kupaca, Scion svakako uspijeva ostvariti zacrtani plan.
Nimalo iznenađujuće, za upravljačem Rolls Roycea ili Bentleyja naći će se bogatiji vozač, no njihova dob, bračni status i akademski status nisu poznati, obzirom da su vlasnici ovih vozila neskloni ispunjavanju upitnika i formulara.