U jeku pandemije koronavirusa, poznati australski brend Realisation Par ponovno se može pohvaliti kreiranjem modnog komada koji je ostvario značajan uspjeh na najutjecajnijoj društvenoj mreži na svijetu, Instagramu
U modnim krugovima za australski brend Realisation Par, osnovan 2015. godine, više se pročulo prije dvije godine zahvaljujući suknji imena Naomi s uzorkom leoparda koja je netom nakon lansiranja u prodaju uspjela u potpunosti zavladati Instagram profilima jednih od najutjecajnijih street style zvijezdi današnjice, a da je uistinu riječ o viralnoj suknji govori i podatak da je 2018. , kao i protekle godine, visoko kotirala na listi najpoželjnijih odjevnih komada s dizajnerskim potpisom.
U jeku pandemije koronavirusa dok brojni brendovi zbrajaju gubitke, australski Realisation Par može se pohvaliti lansiranjem uspješne capsule kolekcije nastale u suradnji sa slavnim britanskim glazbenikom, Sir Eltonom Johnom.
Spomenuta suradnja australskom brendu osigurala je još jedan hit odjevni komad, a riječ je o bijeloj, limitiranoj majici s grafičkim printom nazvanoj Baby Hercules koja se u prodaji nalazi po cijeni nešto manjoj od 500 kuna.
Kao što je slučaj sa svim predstavljenim komadima u capsule kolekciji, pet posto iznosa od svake kupljene majice odlazi u humanitarni fond glazbenika koji uključuje brojne dobrotvorne organizacije posvećene glazbi i sportu, a da je uistinu riječ o popularnom komadu u jeku pandemije koronavirusa, dovoljno svjedoće fotografije kućnih stajlinga modnih influencerica okupljenih na Instagramu.