primjena znanja u praksi

Studenti EFZG-a predstavili digitalna rješenja za Kazalište Luda kuća

02.06.2021 u 14:25

Bionic
Reading

Jedinstvenim projektom i suradnjom EFZG-a, stručnjaka iz prakse i kazališta Luda kuća do digitalnih rješenja za osiguravanje rasta i bržeg oporavka u „novom normalnom“

Nakon intenzivnog rada na osam različitih kolegija tijekom cijele akademske godine, 28. svibnja 2021. tri su najbolje grupe studenata specijalističkog stručnog diplomskog studija Digitalni marketing na Ekonomskom fakultetu - Zagreb predstavile svoja rješenja pred klijentom - kazalištem Luda kuća, te partnerima na projektu.

Zadatak je bio osmisliti cjeloviti plan digitalnog marketinga koji uključuje optimizaciju weba, plan komunikacije klijenta na društvenim medijima te strategiju digitalnog oglašavanja na društvenim medijima i internetskim pretraživačima temeljem istraživanja i analiza provedenih u prvom semestru. U projektu je sudjelovalo ukupno 64 studenta u 14 grupa, a Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle okupljeni u tim pod nazivom Pibs, Chips & Videoclips pobijedili su ponudivši najcjelovitije i najkonkretnije rješenje.

“Iznimno smo zadovoljni rezultatima integriranog projekta te znanjima i vještinama koje smo stekli kroz učenje i primjenjivanje gradiva na praktičnom primjeru. Ova pobjeda nam je vjetar u leđa za daljnje educiranje i rast na području digitalnog marketinga. Zahvalni smo našim profesorima, vanjskim suradnicima te studiju na pruženoj prilici i ovim putem čestitamo i ostalim kolegama na uspjehu.” - istaknuli su Sara, Ivana, Bruno i Petra.

Svoje ideje predstavila su još dva tima koji su prema odluci voditelja studija ušli u finale: grupa Loco’Clock koju čine Viktoria Krapić, Lea Legin, Valentina Lepušić, Željka Mudrinić i Nikolina Rodić koji su osvojili drugo mjesto, te grupa Zumići koju čine Ružica Duvnjak, Kristina Hodak, Ana Krce-Ivančić, Petra Marković i Lucija Zebić koji su osvojili treće mjesto.

O pobjednicima i finalnom poretku grupa odlučivao je stručni žiri koji čine: Rene Bitorajac i Dina Tudor kao predstavnici kazališta Lude kuća te voditelji studija Digitalni marketing izvanredna profesorica Sandra Horvat, docentica Morana Fudurić te izvanredni profesor Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta - Zagreb. Organizatori ističu da kriteriji po kojima su birali najbolje ideje i prezentacije uključuju: kvalitetu analize i kritičkog promišljanja, kvalitetu strateških preporuka, inovativnost i primjenjivost rješenja u praksi.

Integriranim projektom povezali smo sve obvezne kolegije prve godine studija te omogućili studentima razumijevanje cijelog procesa digitalnog marketinga kroz primjenu u praksi. To je novost ne samo na razini našeg studija, već i cijelog fakulteta, čime smo nastavili s kontinuiranim inovacijama u nastavi - istaknuo je izv.prof.dr.sc. Vatroslav Škare, jedan od voditelja studija.

Posebnost ovog projekta i suradnje jest i visok stupanj uključenosti i podrške koju studenti imaju od strane profesora s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta – Zagreb, ali i stručnjaka iz prakse. Naime, studente su kroz sve faze projekta osim profesora, vodili i savjetovali i vanjski suradnici iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija kao što su Degordian, Saatchi & Saatchi, Martian & Machine, Resonate, Bornfight i Hrvatski Telekom, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente, ali i visoka kvaliteta rješenja za Ludu kuću kao klijenta. Osim praktičnog znanja koje će studenti steći ovim projektom, kvalitetu projekta prepoznala je i Zagrebačka banka, dugogodišnji partner Lude kuće, koja je najboljim studentskim grupama osigurala i financijske nagrade.

“Čestitamo svim studentima koji su iskazali veliku kreativnost i inovativnost u svojim radovima. Nama u Zabi upravo je cilj poticati takve - nadarene i kreativne mlade ljude, kroz ovakve i slične projekte kojima se nagrađuje njihova izvrsnost. Jedino ulaganjem u obrazovanje i davanjem prilika mladima svi zajedno možemo napredovati i biti još bolje društvo. S obzirom da dolazim upravo iz svijeta marketinga, posebno mi je drago vidjeti svježe ideje generacije koja dolazi i kojoj su digitalni mediji već dio DNK. I mi sigurno možemo puno učiti od njih, zato im svi skupa dajmo priliku da nam pokažu što znaju." - istaknula je Nikolina Zečić, direktorice Upravljanja iskustvom klijenata, Marketinga i Identiteta i komuniciranja u Zagrebačkoj banci.

Rene Bitorajac, direktor i umjetnički voditelj kazališta Luda kuća izjavio je da je jako zadovoljan rezultatima i trudom koji su studenti, profesori i vanjski suradnici studija Digitalni marketing uložili u ovaj projekt. „Ovo je za nas vrlo izazovna godina u nekoliko različitih segmenata, te na sve te izazove nastojimo odgovoriti na najbolji mogući način, a da si pritom osiguramo budućnost i daljnji rast kada se, napokon, vratimo u normalu. Izuzetno smo zadovoljni ovom suradnjom i novim prijateljstvom s Ekonomskim fakultetom, te se okrećemo prema konkretizaciji suradnje sa studentima u primjeni predloženih rješenja i aktivnosti“ – istaknuo je Rene.