Ako želite znati koji su kozmetički proizvodi in, najbolje je da se informirate na Tik Toku. Ova je platforma postala jedan od najvećih pokazatelja trendova, a evo koji su kozmetički proizvodi zahvaljujući njoj postali apsolutni hit
Otkako se pojavila popularna aplikacija za dijeljenje videa, određeni trendovi i proizvodi doživjeli su golem uspjeh. Hashtag #TikTokMadeMeBuyIt koristi se kada korisnici TikToka testiraju neke od najviralnijih proizvoda na toj društvenoj mreži, a neki postaju toliko popularni da brendovi ne mogu pratiti potražnju.
Dobar primjer je balzam za usne Toma Forda Soleil Balm Frost kojeg trenutno nema na zalihama i za njega su kreirane liste čekanja. Gotovo u pravilu proizvod postaje viralan nakon što vizažisti ili beauty entuzijasti objave video koji zaživi u virtualnom svijetu i skuplja milijune, a ponekad i desetke milijuna pregleda.
Mikayla Nogueira jedna je od zvijezda društvenih mreža, ali i jedna od najvećih beauty influencerica na TikToku, a ima 9,5 milijuna pratitelja. Njezini videi u kojima testira različite trendove i proizvode jedan su od glavnih razloga zašto se određeni beauty i make up proizvodi rasprodaju preko noći.
Milk Makeup Hydro Grip Primer
Ovaj nevidljivi primer ima 94 posto prirodnu formulu gela prožetu sjemenkama konoplje i ekstraktom plave agave, a može zadržati šminku i do 12 sati, a zahvaljujući TikToku postao je hit.
Nudestix Nudies rumenilo u boji Moodie Blu
Rumenila su napokon ponovo u trendu, a za brojne make up zaljubljenice ono nikad i nije izašlo iz mode. Uostalom, ništa ne daje svježinu kao malo rumenila na licu. Trenutno je in Nudestixovo Nudies Blush u Moodie Blu nijansi. Proizvod je neobične tamno ljubičaste mat nijanse, a možete ga nanijeti na obraze, oči i usne. Ideja korištenja ljubičaste boje u bilo kojoj rutini šminkanja čini se prilično neobičnom, stoga ne čudi što ga mnogi isprobavaju i iz čiste znatiželje. Prema podacima Nudestixa, u svijetu se proda jedan Nudies svake jedne i pol do dvije minute.
CTZN Cosmetics Nudiversal Lip Duo
Prošle godine službena web stranica CTZN Cosmetics srušila se nakon što je Nogueira objavila video u kojem recenzira brend i njegove proizvode, posebno Nudiversal Lip Duo u nijansi Dubai, koja je očito savršena nude nijansa. Nakon viralnog videa, koji je objavljen u listopadu, prodaja je navodno porasla za više od 12.300 posto.
'Moje sestre i ja možemo apsolutno potvrditi činjenicu da TikTok nije platforma koju treba zanemariti', rekla je Aleena Khan, suosnivačica CTZN Cosmetics.
Chanel Compact Mirror
U jednom trenutku korisnici TikToka kupovali su 'najjeftinije stvari' od dizajnerskih beauty brendova sljedeći trend #CheapestThing u aplikaciji. To podrazumijeva kupnju jednog od jeftinijih artikala i snimanje njegovog raspakiranja, tzv unboxing. Tako je prošle jeseni, Chanelovo kompaktno ogledalo, koje se prodaje po cijeni od 42 dolara, postalo popularno na TikToku, a iako se radilo o jednostavnom kompaktnom ogledalu, korisnici su voljeli snimati proces raspakiranja i otkrivanja luksuznog predmeta. Iako je ovdje riječ o jednom od jeftinijih proizvoda s potpisom Chanela, pakiranje proizvoda i dalje je luksuzno, a to je nekima očito sasvim dovoljan razlog da ga kupe.
Anastasia Beverly Hills Brow Freeze Styling Wax
Anastasia Beverly Hills brend je poznat po proizvodima i uslugama za obrve, a ti se proizvodi mogu naći po cijelom TikToku, posebno Brow Freeze Styling Wax, koji slavi svoju prvu godišnjica.
KVD Beauty's Good Apple Skin-Perfecting Foundation Balm
Prema podacima brenda, ovaj proizvod prikupio je gotovo 400 milijuna pregleda. Proizvod je postao poznat po visokoj sposobnosti prekrivanja nakon nanošenja samo jednog sloja. Njegova viralnost započela je objavom Carle Del Rey koja ga je prvi put recenzirala u ožujku 2021. No proizvod nije poznat samo po tome što savršeno prekriva, već i po tome što zahvaljujući ekstraktu jabuke njeguje i hidratizira kožu.
Tower 28 Sunny Days SPF 30 Sunscreen Foundation
Izgled 'staklene kože' u posljednjih nekoliko godina isticali su brendovi poput Glossiera. Iako je Tower 28 već bio brend s popularnim proizvodima, njegov SunnyDays SPF 30 Tinted Sunscreen Foundation nedavno je doživio uspjeh i viralnost zahvaljujući videu Kilee Kearns koja je testirala proizvod s korektorom iz Kosasa, još jednog favorita na TikToku.
K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask
Maske za kose sve su popularnije posljednjih nekoliko godina, a nakon goleme popularnosti Olaplex proizvoda, korisnici su brzo pronašli i brend K18 i njegovu masku za kosu koja očito pokazuje vidljive rezultate nakon samo nekoliko korištenja. U roku od šest mjeseci nakon što je bio na TikToku, broj pregleda K18 povećao se s 500.000 na više od 7 milijardi. Kampanja brenda #K18HairFlip već je dosegla više od 8,5 milijardi pregleda na TikToku, a samo u prva tri dana 1,6 milijuna videa koristilo je hashtag.
Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540
Povodom obilježavanja 250. rođendana Baccarata, Maison Francis Kurkdjian i ovaj slavni proizvođač kristala surađivali su kako bi stvorili sada vrlo popularan miris Baccarat Rouge 540. Parfem se pokazao kao jedan od viralnih hitova na TikToku, zahvaljujući neodoljivom mirisu i luksuznom pakiranju. Međutim, ovaj parfem dolazi s paprenom cijenom od 325 dolara, a ako se pitate je li vrijedan toga, tik tokeri kažu da – jest.
Tom Ford Soleil Balm Frost Lip Balm
Ovaj balzam za usne brzinom svjetlosti postao je viralan na TikToku. Zbog svog svjetlucavog, ružičasto-zlatnog izgleda postao je najtraženiji proizvod ovoga brenda do sada, a korisnici komentiraju njegovu estetiku, uspoređujući ga s čarobnim štapićem, a rasprodan je u gotovo svim trgovinama.
Danessa Myricks Infinite Chrome Flakes
Strastvene šminkerice koje vole glamurozni izgled jako dobro znaju za brand Danessa Myricks, a proizvod Infinite Chrome Flakes savršen je način da poboljšate ili dramatizirate svoj makeup look. Kada je Nogueira u listopadu objavila svoju recenziju Infinite Chrome Flakesa, nanijevši proizvod na svoje crno sjenilo, brend je prodao 217 posto više ovog proizvoda, koji je već bio rasprodan u dva navrata.
RIJEČ SLAVNOG STILISTA