BOHO CHIC dominacija

Tako ženstvene: Košulje u ovom izdanju vrući su trend jeseni

29.09.2024 u 20:43

Bionic
Reading

Estetika boho chic, čijoj smo velikoj popularnosti svjedočili ovog ljeta, neće nestati dolaskom jeseni

Boho košulja - veliki trend jesenske sezone

Svestrana košulja sastavni je dio svakog ormara, a ove sezone blista u boho ruhu.

Ova estetika, koja je svoj osvit doživjela u prethodnim kolekcijama Isabel Marant i Stelle McCartney, sada podjednako dominira jesenskim razdobljem.

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia/Promo

Navedeno se prvenstveno može zahvaliti Chemeni Kamali, novoj kreativnoj direktorici brenda Chloé, te modnim kućama kao što su Etro, Akris i Bottega Veneta jer su boho stil na modnoj pisti dočarale elegantnim, a istovremeno ležernim prijedlozima košulja.

Chloe FW24
  • Chloe FW24
  • Chloe FW24
  • Chloe FW24
  • Chloe FW24
  • Chloe FW24
    +29
Chloe FW24 Izvor: Profimedia / Autor: Rick Gold / Capital pictures / Profimedia

Kako nositi boho košulju ove jeseni

Debitantskom kolekcijom za Chloé, Kamali je najavila veliki povratak boho chic estetike lepršavim haljinama i košuljama od laganog pernatog šifona, volanima i poluprozirnom bijelom čipkom, nošenim uz uske traperice i drvene klompe - u duhu 70-ih.

Bottega Veneta, koja je postala referentna točka za ljubitelje esencijalnog i jednostavnog stila te za diskretan, sofisticiran i elegantan pristup luksuzu - od odjeće preko obuće pa sve do torbi - interpretirala je boho stil na poseban način: predimenzioniranom košuljom u nijansama od smeđe do vodenozelene.

Prema kolekciji brenda Akris, lepršave hlače su u središtu pozornosti i u drugoj polovici godine - osobito ako se nose uz prozirne košulje ili bluze inspirirane boho stilom.

Marques' Almeida, portugalski brend koji su 2011. godine osnovali Marta Marques i Paulo Almeida, istaknuo je boho chic pomoću trapera, predlažući nošenje modela s upečatljivim efektom ombre.

Talijanski Etro, koji od svojih početaka slavi boho estetiku, ni u aktualnoj kolekciji nije učinio iznimku. Marco De Vincenzo, aktualni kreativni direktor brenda, poigrao se skupocjenom tkaninom u toplim tonovima te s cvjetnim motivima i draperijama, stvorivši i više nego efektnu košulju inspiriranu boho chicom.