Estetika boho chic, čijoj smo velikoj popularnosti svjedočili ovog ljeta, neće nestati dolaskom jeseni
Boho košulja - veliki trend jesenske sezone
Svestrana košulja sastavni je dio svakog ormara, a ove sezone blista u boho ruhu.
Ova estetika, koja je svoj osvit doživjela u prethodnim kolekcijama Isabel Marant i Stelle McCartney, sada podjednako dominira jesenskim razdobljem.
Navedeno se prvenstveno može zahvaliti Chemeni Kamali, novoj kreativnoj direktorici brenda Chloé, te modnim kućama kao što su Etro, Akris i Bottega Veneta jer su boho stil na modnoj pisti dočarale elegantnim, a istovremeno ležernim prijedlozima košulja.
Kako nositi boho košulju ove jeseni
Debitantskom kolekcijom za Chloé, Kamali je najavila veliki povratak boho chic estetike lepršavim haljinama i košuljama od laganog pernatog šifona, volanima i poluprozirnom bijelom čipkom, nošenim uz uske traperice i drvene klompe - u duhu 70-ih.
Bottega Veneta, koja je postala referentna točka za ljubitelje esencijalnog i jednostavnog stila te za diskretan, sofisticiran i elegantan pristup luksuzu - od odjeće preko obuće pa sve do torbi - interpretirala je boho stil na poseban način: predimenzioniranom košuljom u nijansama od smeđe do vodenozelene.
Prema kolekciji brenda Akris, lepršave hlače su u središtu pozornosti i u drugoj polovici godine - osobito ako se nose uz prozirne košulje ili bluze inspirirane boho stilom.
Marques' Almeida, portugalski brend koji su 2011. godine osnovali Marta Marques i Paulo Almeida, istaknuo je boho chic pomoću trapera, predlažući nošenje modela s upečatljivim efektom ombre.
Talijanski Etro, koji od svojih početaka slavi boho estetiku, ni u aktualnoj kolekciji nije učinio iznimku. Marco De Vincenzo, aktualni kreativni direktor brenda, poigrao se skupocjenom tkaninom u toplim tonovima te s cvjetnim motivima i draperijama, stvorivši i više nego efektnu košulju inspiriranu boho chicom.