Prošlo je tek tri godine otkad je Mercedesov AMG lansirao 5.5-litreni biturbo V8, a sad već čujemo šuškanja da je tom motoru odzvonilo
U gotovo kompletnoj postavi njemačkog proizvođača, 5.5-litreni biturbo V8 kodne oznake M157 zamijenio je atmosferski 6.2-litreni V8 zbog niže potrošnje i manje stope emisije CO2. No ne zadugo.
Navodno je problem novog motora manjak snage. AMG-ov direktor Tobias Moers rekao je australskom CarSales.com da je 577 KS maksimum koji su uspjeli izvući iz motora, a da ne naštete pouzdanosti. S-klasa posljednje generacije u izvedbi AMG navodno će biti zadnja koja će ponijeti 5.5-litreni motor, a u idućim modelima možemo očekivati novi četverolitreni V8.
Motor će debitirati u novoj generaciji C-klase AMG, a riječ je u osnovi o dvama spojenim dvolitrenim četverocilindričnim motorima koji pogone novi A45 AMG i CLA45 AMG.
U Mercedesu navodno planiraju proširiti mogućnosti novog motora hibridnom dopunom u obliku električnog motora, no odluka još nije donesena.
Nadajmo se da će Nijemci odustati i od oznake '63' u nomenklaturi svojih modela budući da je ista prestala imati smisao kada je ukinut spomenuti 6.2-litreni V8.