Samo nekoliko sati nakon objave prekida suradnje s kultnim francuskim brendom Carven, dizajnerica Louise Trotter imenovana je kreativnom direktoricom Bottega Venete
Elegantan, profinjen, otmjen: to su pridjevi koji se u rječniku nalaze pod riječju chic. I to su iste one koje opisuju ženu koja je, do prije nekoliko dana, vodila brigu o nasljeđu povijesne francuske kuće Carven.
Kao bomba u modnom svijetu odjeknula je vijest o odstupanju dizajnera Matthieu Blazyja s pozicije kreativnog direktora Bottega Venete.
Dok se on sprema naslijediti Karla Lagarfelda i Virginie Viard kao čelna figura francuskog Chanela, brigu o talijanskoj Bottega Veneti - jednom od najpopularnijih brendova današnjice - preuzima Trotter.
Rođena 1969., Louise Trotter dolazi iz Sunderlanda u Ujedinjenom kraljevstvu, a njezina karijera modne dizajnerice započela je u u tvrtki Whistles.
U jednom trenutku otvorila joj se mogućnost za ostvarenjem američkog sna, točnije New Yorkom, postavši potpredsjednicom dizajna ženske odjeće za brend Gap, a do tada je pekla zanat u stilskim uredima Calvina Kleina i Tommyja Hilfigera.
No, svjetska turneja za dizajnericu ne prestaje u Velikoj jabuci: 2007. godine imenovana je kreativnom direktoricom brenda Jigsaw, gdje je počela njezina ideja o chic stilu počela poprimati oblik, a nastavila se razvijati u londonskom brendu Joseph.
Uloga koja ju je posebno uzidgnula u očima modne javnosti ona je kreativne direktorice brenda Lacoste koju je prihvatila 2019. godine.
Ostat će zapamćena kao prva žena koja je potpuno nadzirala brend, od sportskih uniformi pa sve do konfekcijskih linija.
'Naši životi su sve aktivniji i sport postaje produžetak neprekidne rutine, stoga garderoba mora zadovoljiti potrebe tako što će performanse i elegancija koegzistirati, što su oduvijek naše karakteristične osobine', kazala je nedavno za talijansko izdanje Voguea.
Tijekom njezine vladavine, slavni 'krokodil' zadržao je simboliku koja ga je učinila vječnim, a sportsko-šik renesansa u režiji Trotter odredila je novu eru za brend.
Prije otprilike dvije godine prihvatila je najnoviji angažman, onaj kreativne direktorice brenda Carven i tu se moglo uočiti koliko su stil i vizija dizajnerice u skladu s poviješću ove francuske kuće.
Poput Marie-Louise Carven, koja je pokrenula svoju istoimenu etiketu 1945. i doživjela 105 godina, ali je nastavila dizajnirati do svoje 80, Louise se usredotočila na naizgled jednostavnu konstrukciju. 'Meni je najfascinantniji dio često s unutarnje strane [odjevnog predmeta]. Volim proučavati način na koji je [Marie-Louise] konstruirala odjeću i razmatrati unutrašnjost komada, a ne njihovu vanjštinu', svojedobno je izjavila.
Ponuda koja se ne odbija
Nakon dvije godine brige o brendu Carven, Trotter je dobila ponudu koju nije mogla odbiti.
Talijanska Bottega Veneta ostala je bez Matthieu Blazyja, a sada je u rukama dizajnerice koja je vješta u integraciji svoje vizije s vizijom svojih prethodnika, odvažna gdje je to moguće i iznad svega potrebno.
Kako ističe Vogue, Trotter je mudar kreativac koji ima jasnu percepciju potrošača i tržišta, kao i današnjeg društva. Osim toga, ne postoji razlog za brigu o budućnosti talijanske Bottega Venete jer Trotter komunicira na sličan način kao njezin bivši (i mnogima voljeni) kreativni direktor.