Je li najbolje vrijeme za šoping kada ste zaljubljeni? Upravo su se tim pitanjem pozabavili znanstvenici u novom istraživanju te otkrili kako žene koje su u potrazi za partnerom teže otvaraju svoje novčanike i potroše novac na krpicu više
Studija, koja je bila dio istraživanja profesora Douglasa Kenricka sa Sveučilišta Arizona, otkrila je blisku vezu između impulsa koji nas navode na potrošnju te želje za pronalaženjem
partnera.
Rezultati istraživanja pokazali su kako, kada se radi o muškarcima i privlačnim ženama, oni potpuno gube averziju prema riziku te postaju fokusiraniji prema krajnjem cilju, bio on pozitivan ili negativan. Ženama, pak s druge strane, u situaciji traženja partnera pojačava se averzija prema riziku te se više usredotočuju na gubitak i bol, piše Huffington post
Istraživanje, koje će 2012. biti objavljeno u Journal of Personality and Social Psychology, u potpunoj je suprotnosti od uvriježenog stereotipa da su žene manje racionalne i više emocionalne u usporedbi s muškarcima. Kako su pokazali rezultati, kada se radi o trošenju novca, emocije i raspoloženje utječe na oba spola, ali u suprotnim smjerovima.
Autori studije smatraju kako su ove reakcije su u skladu s evolucijskom perspektivom koja tvrdi da se ljudi ponašaju na način koji im povećava šanse da prenesu svoje gene. Budući da žene više ulažu u svoj izgled, tijelo, zdravlje i vrijeme potrebno za rađanje i brigu o djetetu, prirodno je da su osjetljivije na rizik, a muškarci su spremniji preuzeti rizik.