Tjedni mode donose trendove koji će u narednim mjesecima vladati modnom scenom. Kolekcija jesez/zima brenda Coach prikazana na Tjednu mode u New Yorku otkriva jedna od najupečatljivijih trendova do sada – torbe dizajnirane kao narukvice s privjescima
Prošle godine pažnju modnih zaljubljenika okupirale su XL Miu Miu torbe, raskopčane i pretrpane stvarima koje su modeli uporno nosili ispod ruke. Gospođa Prada i tada je 'pogodila u žicu' i baš nikome taj modni dodatak nije promaknuo.
Prošlog tjedna u Coachu Suart Vevers istraživao je vrlo sličan koncept. Samo što na njegovoj reviji za jesen/zimu 2024., modeli nisu nosili pretrpane torbe - pretrpane torbe su nosile torbe. Dojmljivo!
Na velikim Coach torbama visjele su male Coach torbe zajedno s privjescima za ključeve na temu New Yorka u obliku pereca, jabuke i taksija. Na nekima su čak visile šalice s natpisom 'Voli New York, pored Yankees kapa i turističkih razglednica s rukopisom nažvrljanim na poleđini.
Uz to, taj neodoljivi i zapetljani spoj držanja mnogo torbi odjednom, često dodatno zapetljane sa žicom od slušalica i pomalo prljave od podzemne željeznice, predstavlja prepoznatljivu posjetnica Njujorčana. Pojaviti se na večeri s prijateljima dok se ispričavate zbog bjesomučnog nereda stvari koje ste ponijeli sa sobom je nešto na što su gradske cure jednostavne naviknule. 'To je veći suvenir od šalice s natpisom 'Volim New York', piše Harper's Bazaar.
'Ova je kolekcija', rekao je sam Vevers u bilješkama s revije,' nadahnuta je gradom kao mjestom za stare i nove ljubavne priče, napetosti između romantičnog i slikovitog te stvarnog i spontanog koje je ovdje jedinstveno.' A neopisiva grozničava energija grada, onakva koja stvara trenutke improvizacije po kojima je poznat, najbolje je predstavljena u ovom stilu torbe.
Tretiranje torbica kao narukvica s privjescima – omotavanje bisernim ogrlicama i vrpcama i nevjerojatno slatkim privjescima za ključeve od plišanih životinja – postalo je način prepoznavanja za Zoomere. Ironično, trend je inspiriran načinom na koji je Jane Birkin, koja nikako nije Zoomer, učinila da njena Birkin torba bude živa s uspomenama njezinog svakodnevnog života. Ali u vrijeme kada internet može učiniti da se moda čini depresivno uobičajenom i homogenom, neobičan stil koji odiše stvarnom osobnošću jednostavno je morao postati popularan.
Inače, Coach je dosljedno vrsta brenda koji jako dobro razumije što mlađi kupci žele, pa se čini sasvim ispravnim što je Vevers iskoristio ovu estetiku torbe kao narukvice s privjescima. Također, puno mladih već nosi njegove torbe i time vjerni oponašaju pravu kaotičnu energiju New Yorka. To je vrsta nereda za koju se nikad neće biti potrebno ispričati.