Većina proizvođača automobila je na trend rastućih cijena naftnih derivata i sve strože ekološke propise reagirala trendom smanjenja zapremnine motora i njihovim turbopunjenjem. Ne i Toyota, očito se ugledavši na Mazdu
Toyotin prvi čovjek za razvoj pogonskih jedinica, Koei Saga, za Automotive News Europe rekao je da turbopunjeni motori neće biti dostupni u ponudi najvećeg proizvođača automobila na svijetu, već će naglasak i dalje stavljati na veći volumen motora s takozvanim Atkinsonomvim ciklusom.
Toyoti nisu pretjerano interesantni ni automatizirani mjenjači s dvije spojke, umjesto kojih planiraju i dalje koristiti kontinuirano varijabilni prijenos. Što se tiče električnih automobila, Saga vjeruje da ih ne bi proizveo nijedan veći proizvođač automobila da to zakonodavci od njih ne traže.
Iz istog razloga sumnja u Teslin poslovni model za koji tvrdi da je ovisan o bogatim pojedincima kojima je Model S treći ili četvrti automobil u garaži. Toyota je, inače, Teslin partner, a dva proizvođača zajedno razvijaju tehnologiju električnih automobila.