Na opis popularnosti B segmenta u Europi ne treba trošiti previše riječi. Dovoljno je reći da svaki proizvođač automobila bar jednim modelom nastoji otrgnuti svoj dio kolača
Osnovne značajke tih modela su kompaktne dimenzije, niska potrošnja i prihvatljiva cijena. Japanski gigant Toyota planira proširiti svoju ponudu u segmentu hibridnim mališanom koji ćemo u konceptnoj formi vidjeti na autosalonu u Ženevi.
Detalji su zasad iznimno šturi, a koncept koji će se zvati Yaris HSD navodno će dijeliti mnoge vizualne detalje s ostalim Toyotinim hibridnim modelima, dok bi se pod poklopcem trebao naći benzinsko-električni sklop nepoznatih karakteristika.
Ostaje za vidjeti kako će Toyota tržišno pozicionirati svojeg hibridnog mališana kad se u obzir uzme da su Europljani, tradicionalno navikli na štedljive dizelaše, nenavikli na benzince, kao i cijenu koju je potrebno platiti za dva motora umjesto jednog.