Ako je suditi prema kupovnim navikama mlađe populacije, klasične traperice više nisu tako zanimljiv odjevni predmet. Trend kupnje sportske odjeće umjesto klasičnih odjevnih predmeta primijetili su i industrijski teškaši poput Levisa i Gapa
Generalni direktor najpoznatijeg jeans brenda Levi's Chip Bergh ističe kako profitu kompanije ozbiljno prijete nove kupovne navike mlađih potrošača. Po njegovim riječima, sve se više mlađih osoba umjesto za traperice odlučuje za hlače za jogu i odjeću koja prezentira aktivan i sportski način života.
Kao i Levi's, i industrijski div Gap također primjećuje ovaj trend zbog kojeg aktivno proizvodi sportski asortiman odjeće.
'Moja je generacija odrasla noseći traper. Jeans je postao dio našeg života', izjavila je direktorica Gapovog sportskog brenda Athleta nadodavši: 'Ova generacija za razliku od nas odrasta noseći joga-hlače i aktivnu sportsku odjeću. Smatram da će ovaj trend sve više rasti u budućnosti.'
'Trend nošenja sportske casual odjeće neće tako brzo prestati. Kupci su postali zasićeni jeansom i čekaju da se pojavi nešto inovativno i jedinstveno. Industrija trapera okrenula je leđa potrebama kupaca dalje namećući svoje trendove', složni su analitičari tržišta.
Bloomberg izvještava da je najpoznatiji proizvođač trapera na svijetu Levi's odlučio držati se svojih baznih proizvoda od trapera umjesto da se prilagodi trendovima na tržištu. S poslovne strane to se nije pokazalo kao naročito dobar potez budući da je u nekoliko posljednjih godina prodaja pala sa sedam na 4,8 milijardi dolara.