Ako je vjerovati nagađanjima britanskog Autoexpressa, najbrutalniji Golf dosad je pred vratima, zvat će se R20T i performansama će konkurirati Fordovom Focusu RS, kao i Subaruovoj Imprezi STI
Za nasljednika Golfa R32 u Volkswagenu su se odlučili riješiti 3,2 litrenog V6 motora, kao i oznake R32. Novi automobil, koji u Volkswagenu nazivaju R-Series Turbo, dobit će ime R20T koje aludira na dvolitreni turbopunjeni motor s čak 270 KS na raspolaganju.
To je 20 KS više no što je razvijao V6 motor iz R32 s tom prednošću što je nova jedinica manja i lakša te samim time – manje rastrošna. R20T bi navodno trebao biti podjednako težak kao prošla generacija Golfa GTI, zbog čega bi sprint do stotke trebao trajati svega pet sekundi, tvrde izvori bliski projektu. To je za čak sekundu i pol brže od modela R32 te par desetinki sporije od aktualnog BMW-a M3.
Maksimalna brzina trebala bi elektronski biti ograničena na 250 km/h.
Zasad nije poznato hoće li motor biti uparen s prednjim ili integralnim pogonom, već samo da će se nuditi s izborom između manualnog šesterostupanjskog ili automatiziranog sedmerobrzinskog DSG mjenjača.
Nakon Golfa R20T, u Volkswagenu planiraju izbaciti i Scirocco R20T čiju smo najavu, u obliku koncepta Studie R mogli vidjeti nedavno na salonu u Bologni.
Golf R20T na tržištu bi trebao konkurirati Fordovom Focusu RS, kao i Subaruovoj Imprezi STI, a navodno bi se u prodajnim salonima trebao pojaviti već sredinom godine.