Upečatljive slike sa splitskog Peristila putuju Europom. Svečano izvlačenje skupina bila je večer za pamćenje, a mnogi će jako dugo pamtiti i stajlinge Lidije Bačić i Mirte Šurjak koje su posegnule za provjerenom modnom jednadžbom: zavodljivo, s dozom glamura
Ovog ljeta u gradu pod Marjanom održat će se Europsko prvenstvo u vaterpolu, a svečano izvlačenje skupina bila je večer za pamćenje. Brojni olimpijski pobjednici, sportske legende i oni zbog kojih ćemo ovo ljeto biti posebno uzbuđeni – vaterpolisti uveličali su svečano izvlačenje skupina za Europsko prvenstvo koje se u gradu pod Marjanom igra od 27. kolovoza do 10. rujna.
Spektakl na jednoj od najljepših pozornica svijeta otvorila je Ana Rucner simboličnom skladbom Destiny. Ulogu voditeljice, uz kolegu Marka Šapita, preuzela je Mirta Šurjak, a uzvanici su upoznali i jednog od najvećih zavodnika ovog prostora, dalmatinskog galeba Roka koji je već samom pojavom oduševio prisutne. Kako je i Roko bio vaterpolist, upravo će on biti i službena maskota Europskog prvenstva za žene i muškarce koje se igra u za to posebnoj preuređenoj Spaladium Areni. Uzbudljivo izvlačenje pratili su splitski bubnjari, a posebno emotivna bila je izvedba svojevrsne vaterpolo himne Do zadnjeg daha u izvedbi Gorana Karana i Lidije Bačić.
Stajlinzi Mirte Šurjak i Lidije Bačić nisu mogli proći nezamijećeno, a obje dame su igrale na kartu klasične zavodljivosti s dozom glamura i vječno izazovnim visokom prorezom na nozi. Lidija je za nastup odabrala vatrenu crvenu boju, a satenska haljina istaknula je njezinu figuru. U potpuno kontrastnoj boji, vječno elegantnoj crnoj, Mirta je zablistala u ulozi voditeljice. Za razliku od Lidije odlučila se na dugu rukave, a haljina je imala efektni čvor koji je isticao struk. Kako god, obje dame su se itekako potrudile da se o njihovim modnim kombinacijama još dugo priča.
S druge strane, Ana Rucner i Blanka Vlašić posegnule su za elegantnim i moćnim kombinacijama. Ana Rucner u vizualno efektnoj crno-bijeloj haljini lepršavog A-kroja, a Blanka u zelenom odijelu, modom klasiku koji ove sezone doživljava pravi procvat.
Uz više od 100 milijuna Europljana koliko je pratilo izvlačenje putem TV-a, spektakl su iz prvih redova pratili brojni uglednici i sportske zvijezde, a ovo je itekako velika reklama kako za grad Split tako i za Hrvatsku ususret novoj turističkoj sezoni. U gradu pod Marjanom od 27. kolovoza do 10. rujna nastupit će čak 28 reprezentacija (12 ženskih i 16 muških) s više od 600 sportaša i članova stožera, uz to 100 sudaca delegata i predstavnika LEN, 300 novinara, te više od 600 osoba direktno povezanih s organizacijom.