Mercedesov odjel AMG nije jedini koji vodi politiku 'jedan motor - jedan čovjek'. Po istom načelu živi i kvartet Nissanovih takumija
Nissan GT-R s pravom kotira kao jedan od najvažnijih automobila iz Zemlje Izlazećeg Sunca budući da za višestruko manji iznos kupcima pruža performanse koje dosežu, a nerijetko i nadvisuju mnogo razvikaniju konkurenciju.
Da GT-R ipak ne bude tek još jedan visokoserijski sterilni proizvod, brine se kvartet takumija, ili u slobodnom prijevodu majstora koji ručno slažu motor svakog primjerka koji napusti tvornicu.
Vođa ovog perfekcionističkog četverca je Takumi Kurosawa koji je u Nissanovim pogonima u Yokohami proveo više od četvrt stoljeća. Svoj potpis na biturbo punjeni V6 stavljaju još Izumi Shioya, Nobumitsu Gozu i Tsunemi Oyama, a ova neobična ekipa zajedno broji više od stotinu godina staža.
Iako su maestralni u obavljanju svojih dužnosti, takumijima ne nedostaje skromnosti, pa priznaju kako svatko može naučiti složiti motor VR38 za tri do četiri mjeseca. Ipak, potrebno je mnogo više od toga da se prije sastavljanja procijeni je li svaka komponenta na visini zadatka.
Pogledajte zanimljivi prilog u nastavku.