Da niti najveći svjetski modni brendovi nisu 'cijepljeni' od praznovjerja, dokazali su i iz grupacije LVMH. Uoči velike modne revije Louis Vuittona na jugu Francuske, čelnici kompanije angažirali su šamana kako bi se 'osigurali' da će vrijeme biti na njihovoj strani
Da, dobro ste pročitali, luksuzni modni brend Louis Vuitton angažirao je šamana, koji je trebao spriječiti da padne kiša i otkaže modni spektakl koji je prije nekoliko dana održan na jugu Francuske.
Prema izvorima bliskim organizatorima, usluga šamanu prvo je ukinuta, nakon što on nije imao uspjeha na nekim prijašnjim revijama diljem svijeta, stoga su skeptični čelnici kompanije LVMH, pod kojom se nalazi i sam Louis Vuitton, odlučili skresati budžet, i 'svetog čovjeka' maknuti s budžeta.
No, nakon što je kiša prošlog tjedna u francuskom Chantillyju umalo uništila reviju Diora, šaman se vratio na platnu listu, te je angažiran za Vuittonovu reviju održanu u muzeju Fondation Maeght.
O tome je čak, u svom modnom dnevniku na stranici Vogue.com, pisala i stilistica Kate Young, koja je rekla: 'Vuitton je zaposlio šamana da spriječi kišu, i čini se kako je njegov angažman ljubljenja drveća, kako sam čula, imao uspjeha, jer je kiša pala tek nakon što je revija završila.'