'We Are HAH' u Yamamay kampanji
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
'We Are HAH' u Yamamay kampanji
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
limited edition linija
Zavodljiva limited edition linija za proljeće/ljeto 2023.
Američki brend 'We Are HAH' u suradnji s talijanskim brendom donjeg rublja Yamamay donosi limited edition kolekciju donjeg rublja za proljeće/ljeto 2023. pod nazivom 'Ciao Hollywood'. 'We Are HAH' se Yamamay-u pridružio kako bi kreirao jedinstvenu kolekciju nadahnutu Holllywoodskim zvijezdama 50-ih godina. Prirodan stav i zavodljivost, novi način dizajniranja, estetika i udobnost koju je žena kreirala za ženu su lajtmotiv cijele kolekcije, a kolekcija je predstavljena na Milan Design Week-u.
Kompleti luksuznog donjeg rublja proizvedeni su od recikliranih vlakana i sastoje se od: balkonet grudnjaka koji je obogaćen detaljima izreza i čipkom te providnim tilom, tangi i čipkastog grudnjaka, čipkastih gaćica visokog struka te dugačkih podsuknji u dvije boje. Komadi su kreirani kako bi naglasili žensku siluetu i eleganciju, a dolaze u fluo narančastoj boji i u klasičnim bojama – romantično rozoj i senzualno crnoj. Kolekcija je predstavljena tijekom prezentacije i koktel zabave koja se održala u restoranu Sophia Loren u Milanu.
'Ova suradnja je za mene doista posebna jer smo sjedinili dva vrlo jaka kultna brenda; California Cool & Italian Chic. Zajedno smo kreirali kolekciju koja je za modernu i jedinstvenu, autentičnu, ženu, udobna i šik.' – izjavila je Sharleen Ernster, CEO & Founder tvrtke HAH
Gianluigi Cimmino, CEO Yamamay-a povodom ove suradnje istaknuo je: 'Slijedim 'We Are Hah' rad već godinama. Volim njihovu kreativnost i talent, njihovu jaku istovjetnost i način na koji je iskazuju. Ova cjelina je mješavina dvaju brendova, naših uobičajeno sexy i romantičnih komada ukomponiranim s njihovim. Siguran sam da će naši kupci to znati cijeniti.'
Kolekcija je već dostupna na yamamay.com te u svim Yamamay prodajnim mjestima.
HAH je nastao iz jedinstvenog iskustva, strasti i vizije osnivačice Sharleen Ernster. Sharleen ima iskustva u vođenju globalnih brendova više od 10 godina. Bila je chief dizajner u Guess-u i preko 13 godina radila je kao voditeljica dizajna Victoria Secret-a gdje je usavršila svoju stručnost u kategorijama donjeg rublja, kupaćih kostima i odjeće za spavanje. Kao strastveni lider, kojem je stalo do ljudi i do planete, kreira održive proizvode, a upravo je održivost srž njezina poslovanja.