Aktivizam i društvena osviještenost postali su neizostavni motivi na modnoj sceni kojima, poput vodećih dizajnerskih imena, ne mogu odoljeti ni cjenovno pristupačni high street brendovi
Posljednjih godina feminizam se polako ali sigurno ušuljao u svijet visoke mode. Godine 2014. modna kuća Chanel priredila je 'protestnu' reviju na kojoj su manekenke nosile plakate s feminističkim porukama, a jedan od najpopularnijih street style komada posljednjih mjeseci postala je Diorova majica s natpisom 'We should all be feminist', koju je na debitantskoj reviji za ovu slavnu modnu kuću predstavila dizajnerica Maria Grazia Chiuri.
Popularizacija feminizma itekako je utjecala na modnu industriju, a trend majica ukrašenih snažnim feminističkim porukama ne pokazuje znakove usporavanja.
Poput navedenih modnih kuća, vodeća dizajnerska imena i high street brendovi doprinijeli su promociji feminizma, osobito u vremenima kada svijet potresaju seksualni skandali u holivudskoj industriji i kada svjedočimo jačanju pokreta #MeToo i Time's Up, nastalih s ciljem borbe protiv seksualnog nasilja nad ženama i ispravljanja nejednakih odnosa moći u Hollywoodu.