Nakon što je polovicom veljače na Netflix stigla iščekivana serija ‘Inventing Anna’ o lažnoj bogatašici iz Njemačke, ne jenjava interes za komadima viđenim na njezinoj glavnoj junakinji
Snimljena prema istinitom događaju, serija govori o Anni Sorokin, mladoj djevojci koja je između 2013. i 2017. godine uspjela obmaniti i prevariti elitne Njujorčane stvorivši jedan od najvećih skandala u visokom društvu.
Lik Anne u Netflixovoj hit seriji utjelovljuje glumica Julia Garner, koja znalački prikazuje Annine transformacijske sposobnosti – stavljajući veliki naglasak na garderobu glavne junakinje koja je, kao ‘bogata njemačka nasljednica’, nosila samo komade s potpisom luksuznih brendova.
Annini stajlinzi u seriji vratili su neke od luksuznih proizvoda tih godina u fokus, o čemu dovoljno govore podaci poznate modne tražilice Stylight.
U roku od 24 sata od premijere serije na Netflixu, Stylight je zabilježio značajan porast klikova za komadima luksuznih brendova viđenih na Anni.
Pretraživanja za prepoznatljivom torbom Marcie s potpisom brenda Chloé skočila su tako za 1000 posto.
S druge strane, na Googleu je zabilježen značajan skok u pretraživanju dioptrijskih naočala brenda Céline (+ 175%), koje su postale Anninim zaštitnim znakom, kao i porast pretraživanja za torbicom Luggage brenda Céline (+156%).