'Nije li ružnoća najgori oblik zagađivanja?', retorički se pred novinarima zapitao novoustoličeni Fiatov direktor marketinga Olivier Francois prilikom predstavljanja električnog Fiata 500e na autosalonu u Los Angelesu
Na odgovor nije morao dugo čekati, budući da su se u Nissanu osjetili prozvanima.
Naime, Nissanov Leaf najprodavaniji je električni automobil u segmentu, ovjenčan titulama za svjetski i europski automobil godine. Na žalost Japanaca, Leaf se zasad nije okitio i nagradama za uspješan dizajn.
U intervjuu za Automotive News Nissanov direktor marketinga ispalio je u smjeru Talijana kako 'Fiat također nije imun na kontroverzni dizajn' te kako bi 'mnogi opisali njihove proizvode kao vizualno zagađenje'.
U Nissanu su također istaknuli kako 500e nije nikakav konkurent Leafu budući da ne nudi istu razinu praktičnosti i upotrebljivosti, te kako je proizveden samo da bi zadovoljio američke propise o emisiji ispušnih plinova, dok je Leaf pravi električni automobil.
Nissanov direktor napomenuo je i da su u razvojna postrojenja dosad utukli milijarde dolara, dok će Fiat na svakom prodanom primjerku modela 500e izgubiti 10.000 dolara.
Hoće li Talijani otrpjeti uvrede na svoj račun - ostaje za vidjeti.