Swarovski
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Swarovski
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
U inovativnom konceptu uređenja japanskog dizajnera Tokujin Yoshiokae glavnu riječ ima igra svjetla i prostora kojom se postiže efekt 'Kristalne šume'
A kako izgleda 'Kristalna šuma' može se provjeriti u Swarovski poslovnicama u City Centeru one Zagreb i Split koje su od 26. veljače zasjale u novom ruhu. Osim inovativnog koncepta uređenja u njima pozornost plijeni i nova kolekcija koju već treću godinu za redom predstavlja Swarovski muza Miranda Kerr.
Kombinacija nekoliko narukvica s besprijekorno oblikovanim kristalima i modernim bojama metala, samo su dio kolekcije kojoj je cilj potakuti aktivne i modno osvještene žene da uživaju u modi i učine svaki dan posebnim.
Kreativna direktorica Swarovskog, Nathalie Colin objašnjava: 'Za sezonu Proljeće/Ljeto 2016 pokazali smo Mirandinu prirodnu ljepotu pomoću modernog ali nenametljivog nakita. Na taj način modne kombinacije ističu osobni stil s kojim ne možete pogriješiti. U kampanji dominira zaigran pristup u odabiru nakita, a sve s ciljem uživanja u osobnom stilu.'
Kolekcija obuhvaća modele prilagođene posebnim situacijama, glamurozan 'statement' nakit, satove i nakit za praćenje aktivnosti.